събота, 9 април 2011 г.

Маймунски работи :)

След по-малко от 2 седмици моето момченце ще навърши 1 година. Много се вълнувам. :)
От доста време бях запланувала да правя покани, но нямах точна идея какви да са, освен че държах да има маймунка. :)
Много ми харесват флагчетата и като видях скеча на SS#57 + bonus 10 вече знаех как да ги сложа и как ще изглеждат поканите.




Съпруга ми нещо не остана очарован от мърдащите се очички. Ще спестя какво каза за маймунката с тях. :) Аз мисля, че са весели, обаче. :)


Не съм сигурна дали поканата е много Елшова :), но ще я включа и при Двете Елши- Елшово предизвикателство. Ако Елшите сметнат, че не отговаря на темата, нека я махнат. :)

Хубав следобед!

13 коментара:

goldie каза...

Маги супер веселки са станали поканите.Точно днес си мислех,че е време вече да видим и твоите покани.Ако не се лъжа с мойто маймуне са родени с точно месец разлика :)))) на 19-ти сте нали?
Много ме усмихна с тая сладурска маймунка....
А за мъжете какво да кажа аз вече не показвам творя си и толкова :))))))

Veselina каза...

Маги, много е хубава поканата! Цветна е и с много сладка картинка, точно като за малко детенце! А очичките на маймунката са си точно на мястото според мен. По-закачливо е с тях.

Sunny каза...

Such a cute card!
Thanks for playing s`Sketches!

Hristovica каза...

Поканите са станали страхотни. Много са сладки в чудесно съчетани цветове.Стискам ти палци за при Елшите :о)

Lidiya каза...

Много е сладка! На мен очичките много ми харесват :)

Green-Eyed Girl каза...

Прекрасна покана! Закачлива, усмихваща и празнична - перфектната за първи рожден ден. Много приятни вълнения те очакват, да споделиш снимки от партито :)

Le каза...

Много истински свежа, точно като за първи рожден ден! Поздравления и за цветовете и очичките и всичко!Най-вече поздравления за хубавия празник, който предстои!

Поли каза...

Ох, много е хубава.АЗ имам рожденик на 16ти и още нямам и бегла идея как искам да изглеждат поканите. Но твоите са страхотни. Весел празник.

Маги каза...

:) Благодаря ви много, момичета!
Голди, да на 19 е роден. :) И на мен ми бе направило впечатление датата на твоите покани, точно 1 месец разлика имат. :)

VioletCloudlet каза...

Маги, поканата е страхотна... шаренка и закачлива! Чудна е за първия рожден ден! И аз съм фен на флагчета всякакви :)

Unknown каза...

Маги, как се радвам, че поставянето на темата съвпадна точно с този твой повод да направиш покани!
На мен очичките точно много ми харесват - правят маймунката закачлива :). Чудесни покани си направила! Благодаря ти, че ги включи в моето предизвикателство!
Прегръдки!

kenli каза...

Поканите ти са суперски, много весели и закачливи! Весел празник и много усмивки желая!

Bettina L. каза...

Such a lovely card. Thanks for joining the TG challenge. Bettina:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails