сряда, 15 юни 2011 г.

Маргаритки

Приятелка на мама имаше рожден ден вчера и тя ми поръча да направя за събота, когато ще се видят картичка. Условието бе да има маргаритки. Веднага ми изплува идея как ще сложа маргаритките и в какви цветове ще е, но ми се искаше да е с по-нестандартно сгъване. Потърсих в Интернет-сгъвах, разгъвах и накрая все пак направих класически вариант. 
Много обичам дистрес техниката. Ако сте забелязали, често я използвам в нещата, които правя. Не се стърпях и тук също я използвах. :)



Сега като гледам снимките, мисля че надписа май трябваше да го сложа малко по-надолу.

Ще я включа в следните предизвикателства:
Двете Елши-Състарено
Simon Says Stamp and Show -Your Distressed/Torn Edges!
Simon Says.................... Lets Play BINGO   (shape, ribbon, sentiment)

15 коментара:

Te4eto каза...

Много е хубава! Облаците са страхотни и да, можело надписа да е по-нисичко, но и така е добре.

Deni каза...

Много свежа картичка в летни цветове! Особено ми харесват маргаритките- предполагам са от готови елементи.А и облачетете създават усещане за лекота и ефирност!Успех!

Addii каза...

Изключително красива картичка,толка нежна и ефирна!Облаците са много реалистични!

Katerina Arsenova каза...

и в крайна сметка наистина се е получила чудесна картичка. Аз съм фен на маргаритките

unicorn каза...

Маги картичката е страхотна:)))Направила си облаците супери всичко е невероятно добре подредено:)))Надписът е леко изкривен и може би наистина щеше да стои по-добре малко по-надолу,но като цяло картичката е много красива:)))

Hristovica каза...

О,много е красива...Браво.Много ми харесва и цветовото съчетание, маргаритките и облачетата зад тях.Страхотна е!!!

Маги каза...

Благодаря ви! :)
Дени, маргаритките съм ги изрязвала със стенсил. И после само оцветих тичинките с тебеширено мастило.
Жени, да и това, че е леко накриво го видях после.:( Но така е като ме домързя снощи да се разровя в коша за играчки на Емо и да си направя импровизиран ъгъл, както бе показала Нана.

Cvety каза...

Като цяло картичката е много готина и то не само, защото и аз съм фен на маргаритките :) Свежа е, а облаците наистина са страхотна идея.
Успех!

arcadia каза...

Маги, чудесна е картичката! Въпреки, че си откриваш разни дефекти, според мен те са незначителни и не развалят общото удоволствие от цялостната визия. Много нежна, приятни цветове и подбрани елементи.

Sarah каза...

Fabulously bright and happy card made with love.
Thank you for sharing your work with us at Simon Says Stamp and Show.
Sarah.

Пъстър свят каза...

Маги, картичката ти е много красива, слънчева и нежна! Носи много лятно настроение! Поздрави!

Nana каза...

Прелестна е, Маги! Мнгоо ми харесва топера и всичко по него - маргаритките, пеперудките и небето. Страхотно!

Green-Eyed Girl каза...

Нямам думи просто... прекрасна е!

Veselina каза...

Много красива, стилна и създава усещане за свежест и чистота!

Lidiya каза...

Прекрасна е!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails