събота, 5 ноември 2011 г.

Една мечта

Едва ли би ви хрумнало като погледнете картичката в днешната ми публикация, че това е картичка за рожден ден. Всъщност това е една по-специална картичка за мен, защото я направих за съпруга ми. Малко закъснях с изработката й, успях да я довърша след като мина празника, но важното е, че вече му я подарих. 
Обичам, когато има по-дълбок смисъл в картичките. Тази е точно такава. И въпреки, че изглежда, че тя е за нов дом, тя по-скоро е направена за една мечта, която му пожелавам да сбъдне- да ни направи дом, заедно да го създадем. 


Панделката я  боядисах с дистрес мастило Старинна снимка. Отначало използвах ръкавици, след изсушаването ми изглеждаше много светла и преди да се усетя, че не съм си сложила ръкавиците аз вече мацах с мастило отново. :)


Картичката ще включа в:


И ако се чудите какво точно ме е вдъхновило, отговарям веднага- гледката. Подобна гледка виждам от нашата бъдеща къща, седнала на люлката на верандата, с чаша чай в ръка. :) Ех, размечтах се...

10 коментара:

Dan каза...

Love that polka dot background! The Design Team are really pleased that you joined us for the Simon Says Stamp and Show Challenge this week - Thank you!

cheryl каза...

oh just love this hun that background is just brilliant,love your inky hands too well worth it,hugs cherylxxx

Miss Emerald каза...

Маги, мечтите са хубаво нещо! Пожелавам ти от все сърце твоята да се сбъдне точно такава, каквато си я представяш! Картичката е страхотна!

Neli каза...

Чудесна картичка! Пожелавам ви, мечтата скоро да стане реалност!

Veselina каза...

о, Маги! Толкова е хубаво да имаш мечти, пожелавам ви на цялото семейство по-бързо да се сбъдне тази мечта! Ти вече си поставила началото с тази прекрасна картичка!

VioletCloudlet каза...

Приказна е , Маги!!! Нека всяка мечта е така вдъхновяваща за теб ;)

Creative каза...

Прекрасна е картичката, Маги, с красиво послание и осъществима мечта, когато е споделена с любимия човек!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Маги, прекрасна картичка си създала.....Поста ти е много вълнуващ, от сърце ти желая тази мечта да стане в най-скоро време реалност за твоето семейство и да покажеш снимка ..как си седнала в люлката, замечтана и щастлива,озарена от романтичен залез, с чаша в ръка и любими хора около теб!
Поздрави и много усмивки!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Маги, присъединявам се към момичетата преди мен! Прекрасна картичка с прекрасно послание ,което стопля душата ..
Искрено вярвам,че ще сбъднете тази своя мечта и някой ден ще имаме щастието да се похвалиш с вашия дом..Картичката е чудесна - толкова топла и изпълнена с любов и копнеж..Поздравления!

Маги каза...

Благодаря ви много, момичета! Дано пожеланията ви се сбъднат и нашата мечта стане реалност! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails