неделя, 13 ноември 2011 г.

Стойка за бижута

Предизвикателството на Кали в Двете Елши определено много ме вдъхнови. И как иначе при толкова прекрасни проекти на дизайнерите. Както ще забележите, най-голямо вдъхновение почерпих от авторката на предизвикателстовото. Като видях нейното творение, реших и аз да направя стойка за едни обици, които си правих преди няколко седмици. Все забравях да ги снимам. Моя манекен е доста далеч от нейното изящество и съвършенство, но аз доста си поиграх да навивам телта и ми харесва как се получи.



12 коментара:

Nelly's handmade каза...

Великолепие! Истински разкош! Главозамая ме твоята стойка и обечките. Обожавам безкрайните спирали. Много добър комплект... Поздравления! И успех :)))

krechi каза...

Браво Маги! Останах очарована от креативното изпълнение! Бижутата ти наистина заслужават стойка! Прекрасни!

Handmade_by_MaDe каза...

Мммм...много стилна,а и с тези кафяви пеперуди,прекрасна!Поздравления,страшно хубава е!

BEARKIS каза...

Спирала,идея,креативност...всичко това обожавам!!!Поздравления!

Svetla * каза...

Много красива поставка за бижута си направила ! Поздравления :)

KalySto каза...

Чудесна,елегантна и тези пеперуди със сини сърца! А и обеците гнездо са невероятни!От технологична гледна точка само ме притеснява да не е нестабилна поставката на тези три крачета.Иначе много ми хареса!

Маги каза...

Много ви благодаря! :)
Кали, тя е стабилна, но си права, с повече крачета определено щеше да е по-добре. :)

Le каза...

Малее Магииии, обиците ти са жестоки! Искам и аз такива! Истински стилни и елегантни скъпоценни гнезда! Браво, браво. И стойката - не им отстъпва.

bellnell каза...

Маги, очарователно, истинско бижу е стойката, а обиците са прелестни! Поздравления!

Miss Emerald каза...

Маги, много оригинална и креативна стойка, която излъчва много красота и стил! А обеците са просто вълшебни, хлъцнах от възторг като ги видях! Поздравления!

Lionelsa каза...

Много е стилна стойката, а обиците я допълват идеално. Невероятни са!

Bo каза...

Много елегантна и красива поставка! А заедно с обеците е истинско бижу!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails