сряда, 9 май 2012 г.

Сватбено

Като изключим, че топлото време действа много благотворно на вирусите, които не ни пропуснаха :( , то отключи и вдъхновението ми за сватбени картички.Това е картичка-плик. Поради ограниченото време за снимане от 10-тина направени й снимки се оказа, че само тази е на фокус, та затова я нямам снимана вътре. 
Печата е на . Тези птичета са много сладки, не знам до сега защо не съм ги използвала. Доста е семпла, но като цяло съм доволна от резултата.


Ще я включа в предизвикателството на Дани при Картичкофурии-Рози;

16 коментара:

arcadia каза...

Красива сватбена картичка си направила отново, Маги! Когато гледах печатчето с тези пиленца не мислих, че е кой знае какво, но ти си предала толкова нежност и очарование, че вече няма как да не ми хареса.

Анонимен каза...

Много хубава каричка Маги :-) Печатчето е много сладурско наистина. Оздравявайте бързо :-)

unicorn каза...

Маги картичката е просто уникално нежна и сладка:)))

Диляна каза...

Прекрасна е! <3

Dafi✿ каза...

Много красива картичка. Харесват ми и цветовете, различни от стандартните сватбени :)

Slavka; e-mail: sisimoni9@abv.bg каза...

Много сладурска картичка :)

Lionelsa каза...

Може да е семпла, но е невероятно красива.

kenli каза...

Такова нежно олицетворение на любовта скоро не бях виждала! Красота!!!

Miss Emerald каза...

Маги, аз съм пленена от тази картичка! За теб може да е семпла, но за мен е богата на любов, романтика, чувственост, нежност!

Dani каза...

Страхотни са тези влюбени птичета. И аз имам това дигитално печатче, но не му е дошло времето. Ти си ги аранжирала с много свежи и топли цветове. Много сполучливо се е получила сватбената ти картичка! Поздрави!

Ani каза...

Прекрасна картичка! Птичетата са големи сладурковци! Благодаря ти че се включи в предизвикателството при Whimsy Inspires тази седмица! Успех! Ани

Cvety каза...

Да, големи сладури са тези двамата, а картичката е много красива и страхотно-сватбено-различна от повечето :) Изпипана и нежна, както е типично за твоите картички.
Поздрави и успех ти желая!

Unknown каза...

Много са сладки :) Супер и с тези цветя :) носи много хубаво настроение :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Много нежна и романтична..Много оригинална идея.. Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 12 "Сватбено"

CraftyEllie каза...

Маги, чудесна е! Хартията я "отваря" много, а печатът е прелестен, така че от повече елементи наистина няма нужда.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Както винаги - прелестна...И съчетание, и изработка - всичко е перфектно. Благодаря за участието в моето предизвикателство!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails