сряда, 24 юли 2013 г.

Лексикон от Ели

Преди няколко дни Ели ме изненада с един виртуален лексикон, като ме върна в ученическите години. :) Много обичах да попълвам лексикони като дете и ми беше много интересно да чета отговорите на другите преди мен.
Като прочетох регламента по другите блогове, аз май не би трябвало да попълвам лексикона, но пък си казах щом Ели ме е избрала защо пък не. ;)

1. Какво те прави щастлива

Семейството и приятелите ми



2. Опиши съвършения ден за теб?
Сън поне до 8:30, май не ми се е случвало, когато сме с детето. Силно кафе, изпито на малко спокойствие и приятна семейна разходка, на която снимам моите мъже.



3. Има ли дума, с която идентифицираш личността си?

Избухлива. Не съм от най-търпеливите хора. Понякога незначителни неща могат да ме изкарат извън нерви. Хубавото е, че както бързо се паля, бързо и ми минава.



4. Какво  те вдъхновява? 

Всичко! Звучи малко тривиално, но наистина могат да ме вдъхновят всякакви неща, музика, човек, картина, емоция, снимка...

5. Имаш ли други хобита извън темите на блога?
Да, обичам да снимам. Кога ми се получава, кога не, но не се отказвам и натрупах доста снимки за семейния албум. :)
Понякога пиша и стихове. 

6. Има ли песен, която никога не ти омръзва да слушаш?
Да, не е само една :)





Спирам до тук. Май станаха само балади. Какво да се прави сантиментална личност съм си. :)

7. Кой е човекът, който най-силно ти е повлиял?
Майка ми. Въпреки че сме доста различни, тя ме е възпитала, дала ми е най-ценните житейски съвети и ми е помагала винаги, когато съм имала нужда.

8. Кое е най-интересното място, на което си била?
Флоренция, Рим... Май като цяло Италия. Не знам от къде е тази любов към тази страна. Една от мечтите ми беше да я посетя и родителите ми я сбъднаха, като ни подариха екскурзия като сватбен подарък.

9. Имаш ли домашен любимец?
Не

10. За какво мечтаеш?

За собствен дом, който да си подредим със съпруга ми както ни харесва, още едно детенце и спокойни старини. Да имам възможност да пътувам повече. Да посетя Ирландия и да видя останалата част от Италия, която не успях. А, да… и да мога да хапвам каквото си поискам, но да не се отразява на фигурата ми. :D


Това е от мен. :) Прехвърлям щафетата на:

1. Дани-http://daniscards.blogspot.com/
2. Нушето-http://nuschinka.blogspot.com/
3. Нели-http://nellyshandmade.blogspot.com/
4. Юлка-http://julka84.blogspot.com/
5. Ади-http://agreatideas.blogspot.com/

6. Дени-http://denitz.blogspot.com/
7. Вили-http://vilini-craft.blogspot.com/

Не се притеснявайте, момичета, няма да се разсърдя на никоя ако реши да не отговаря, но ще ми е приятно ако го направите. :)

Моите въпроси са:

1. Представи се с няколко думи.
2. Има ли друго освен хобито ти, което те успокоява и разведрява?
3. Какво може да те ядоса?
4. Какво не би простила?
5. С какво/как обичаш да се глезиш?
6. Какво от чисто женските навици/ неща ти е неприятно да правиш?

7. Любима книга?
8. А любима напитка?
9. Мечтата, която си сбъднала е?
10.  Коя е любимата ти детска песничка? :)

7 коментара:

vilini каза...

Благодаря!Включвам се. И мисля, че ограничението 200 трябва да отпадне.

Rosica Katreva каза...

Ех, Маги, много ми беше приятно да прочета повечко неща за теб. Като гледам откъм песни и доста неща си почти като мен :))))) Ами освен да яхваме метлите към Ирландия и да се търкаляме по някоя зелена поляна. :)))) Поздрави!

Nelly's handmade каза...

Приветствам идеята за виртуалния лексикон и с удоволствие ще се включа... днес не ми се правеше нещо по-различно и веднага ще се заема... :) Значи, трябва да отговря на твоите въпроси и да измисля свои за момичетата, които ще поканя да споделят идеята, така ли?

Маги каза...

Хихи, Роси, да ги яхваме. :)
Вили, Нели, радвам се че ще де включите. Ще очаквам с интерес вашите отговори. :) Нели, точно така отговаряш на моите въпроси и после измисляш свои. :)

Bo каза...

Видях себе си в някои от отговорите ти :). А най-много ме впечатли отговорът на последния въпрос - да си призная и аз си мечтая за такова нещо! :)

Unknown каза...

Оооооо Благодаря Маги :) Съвсем случайно влязох да разгледам кой какво е сътворил ииии изненада :)

Ellie каза...

Ех, че приятно беше да узная нещо повече за теб и да открия, че общите неща не се изчерпват само с хобито! Пък относно правилата - аз им направих собствен прочит :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails