сряда, 24 септември 2014 г.

Табелка за врата и книгоразделител

Чувствам се много виновна, че правя различни неща за другите хора, познати и непознати, а за сина ми все не остава време. Не успях да направя покани за кръщенето му, също и за рождения му ден тази година. Като цяло поговорката "Обущаря ходи бос", е много актуална за мен. Откакто се върнах на работа съвсем не смогвам да направя нещо за мен или семейството ми.
В началото на тази година отделихме Емо да спи в самостоятелна стая и все заглеждам табелките за врата. Харесах няколко и мислех да поръчам, но в крайна сметка реших, че ще го зарадвам повече ако му направя аз. Пък и малко да изкупя вината си, че не му правя нищо напоследък. Да ви кажа изражението му, когато му подарих табелката и допълнението към нея, беше безценно.  < 3
Много харесвам хартиите на Kaisercraft и съм си купила доста листи 12'' х 12''. Докато избирах хартии за табелката се колебаех между Blast Off и K-Bots. Избрах първите, заради сладките чудовища и наличието на червен цвят, които е любимия на Емо. 


Снимката е сложена в джобче от прозрачна плака, за да може да се сменя.



Не знам дали сте забелязали, обаче много обичам да слагам кръгчета по проектите си. :)
За да не дупчим вратата, залепих няколко магнитни ленти на нея и закрепих табелката към тях с допълнително сложени магнитчета на ъгълчетата й.



Тъй като табелката ми напомня много на скрапбук страничка я включвам в предизвикателството на 

Към табелката направих и един книгоразделител. Бях му обещала преди време и бе още нещо, за което се чувствах гузна, че все отлагам.




4 коментара:

VioletCloudlet каза...

Маги, само мога да гадая колко щастлив е Емо! Хартиите с чудовищата са сред най- добрите варианти за нашите младежи ;) Толкова да им отиват :))) Поздрави и поздравления!

Maria Tchotcheva каза...

Маги, разкошни са! Не мога да им се нагледам :)

Plamnito каза...

Много красиви и игриви проекти за Сладък Емо!

Heather каза...

A gorgeous plaque, a stunning background, a lovely photogaph with wonderful details!! A cute bookmark also!!

Thanks so much for joining Simon Says Stamp Wednesday Challenge
hugs
Heather xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails