вторник, 26 април 2016 г.

...

Започнах тези страници без ясна идея, вдъхновена от цветовата комбинация по-долу. След като наклепах на места акрилни боички и залепих малко марля, не ми изглеждаше никак добре и бях готова да ги скъсам. Оставих ги обаче да отлежават няколко дни. После реших, че така и така ще ги късам, мога да понаклепам още малко, пък едва ли ще стане по-зле. Минах на места с разредено гессо и малко структурна паста, и вече не ми изглеждаше толкова зле.

После се сетих, че когато започвах журнала си бях запазила доста цитати и изтупах прахта от архива. "Щастието" изписах с новичките ми печати буквички от Мигито /№ 17/. Разкошни са! 





2 коментара:

BEARKIS каза...

Не разбрах, защо ще късаш...:) ?Мацай смело!Поздрави!

Toni каза...

Супер са се получили страничките! Перфектно си използвала цветовата комбинация, а скъсаните парчета хартия и марля много ми допадат. За печатът нямам думи - наистина чуден!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails