сряда, 17 май 2017 г.

Кутия за ATC

Пазя си ръчно изработените подаръци получени по различни поводи от моите крафт приятели. Имам и няколко ATC-та, които бях прибрала в плик. Реших, че трябва да им направя кутия, в която да ги съхранявам. 
Хич ме няма в правенето на кутии, но това не ме отказва да опитвам пак и пак. Направих я от мукава, с две разделения. От едната страна са подарените ми ATC-та, а от другата моите. Поправих някой грешки, допуснати при направата на кутийките за съкровища на децата ми. Допуснах някой други, които успях сякаш да прикрия.






Затварянето трябваше да е с магнити, но нещо не ми се получи. Изпробвах няколко други варианта за затваряне, но накрая се спрях на ластиците.

1 коментар:

Toni каза...

Чудесна е! Много ми харесва. От няколко седмици се каня да си направя албумче за АТСките, които имам. От срещата събрах още 10на, а от преди това имам много. Някой ден ще успея :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails