петък, 23 юни 2017 г.

"Промени предмета"

Много ми хареса темата този месец при Картишоците. Предизвикателство в истинския смисъл на думата. Опитах нещо ново, изпробвах новите си боички, нацапах се, забавлявах се.


Имам си няколко метални кутии от бисквити, в които съхранявам различни материали. Избрах най-малката от тях.
Рени ми беше вдъхновението с нейните цветя от цип. Сетих се, че имам една забравена торбичка с ципове от времето, когато бях много надъхана да правя брошки от тях. За листенца използвах мъниста. Хареса ми резултата. От напластяването на боите обаче сега се затваря трудно.





9 коментара:

Gemma Hynes каза...

Lovely altered tin, great colours. Thank you for joining in the challenge on the Love to Create blog

BEARKIS каза...

По ръба спокойно можеш да изшкуриш, до метал, така състаряването ще се съчетае с по-лесно отваряне,споделям личен опит :) !Цветът ме грабна !!!

Маги каза...

Благодаря, Бисе! Ще изшкуря задължително. :)

Kati каза...

И цвета и резултата впечатляват! Радвам се Маги, че трудните предизвикателство не те плашат, а напротив - действат ти вдъхновяващо.

Maria Tchotcheva каза...

Много хубава е станала, и цветът е впечатляващ :)

talkis23 каза...

Amazing creation wow wow wow Thanks for playing at mmp challenge this month!!!!

olushka-design.blogspot.com каза...

Beautiful altering! Thank you for joining us at MMP challenge!

nadya-drozdova.blogpost.com каза...

Very nice transformation of this box! Thank you for joining us at MMP challenge

Unknown каза...

Love the colour! Thank you for entering at MMP!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails