събота, 12 март 2011 г.

Картички за 8 -ми март

Ето тази разкошотийка краси  бюрото ми. :)


Тя е от Марианка- Krissbal от Картичкофурийската размяна за 8-ми март. На живо е още по-красива. Благодаря ти, Марианка!

На мен ми се падна да зарадвам Надя-Fragola с картичка за празника. Това е картичката, която й изпратих:


Надявам се да я е получила вече и да й е харесала. :)

Направена е по скеч взет от Free-4-Ever




Wild Orchid Challenge-Anything Goes
Simon Says Stamps Challenge-Anything Goes
Картичкофурии-Жените за цветята на Chiges
Stampin' for the Weekend Challenge-Springtime

4 коментара:

unicorn каза...

Маги и двете картички са прелестни:)))Аз също имам удоволствите да си имам картичка ,че и кутийка от Марианка и много си я харесвам:)))Твоята картичка също е прекрасна и много нежна:)))

Green-Eyed Girl каза...

И двете картички са страхотни! Много празнични и много нежни :)

Cor* каза...

oh this is gorgeous! A great centerpiece to the sketch! Perfect colors! Thanks for playing along for a second entry into my blog candy!

Mandy каза...

These are both beautiul cards, so different but equally lovely.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp
hugs Mandy xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails