четвъртък, 30 юни 2011 г.

Shabby Chic

Вече 10 мин.стоя пред компютъра и се чудя какво да напиша за тази картичка. Като изключим, че много ми харесва идеята /не е моя, разбира се/ за тъмна основа под дизайнерската хартия, май не се сещам друго, което мога да кажа за нея. Вероятно защото още не съм си доизпила сутрешното кафе. А и Емо вече се събуди, така че няма и да имам възможност да измисля друго. :))
Поне да ви покажа картичката, де


Ще я включа в:
Wild Orchid Challenge-Shabby Chic Friendship
Deep Ocean Challengeblog-Flowers
The Crazy Challenge - Beautiful Women

Усмихнат ден на всички! :)

8 коментара:

Addii каза...

Чудесна е Маги!

Gerry каза...

Strahotna karti4ka!!!!!!!

Ivolina каза...

Много красива и елегантна картичка.

unicorn каза...

Маги чудна е:)))Много ми харесва:))

Mishleto каза...

Маги,прекрасна е!Такова нежно съчетание си направила и е така блансирано всичко,че не мога да не се възхитя от цветове,цветята и всичко.Моля те, не пропускай да я включиш и в тазседмичното ни предизвикателство в The Crazy Challenge - Beautiful Women. Ще се радвам да я видя там.

Miss Emerald каза...

Картичката е невероятно завладяваща! Поздравления!

Donika каза...

Ами да... няма какво да се каже повече- просто е чудесна. На мен лично много ми харесват тези профили и силуети.Страхотно се е получило Маги!

Dena каза...

So pretty and elegant!
Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge!
Hugs, Dena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails