сряда, 20 юли 2011 г.

Мяу, мяу :)

Тази картичка малко ме затрудни. Поръчаха ми да направя картичка за юбилей на жена. Сламките, които ми дадоха бяха, че става на 50, но може и да не слагам цифрите, зъболекар е и обожава котки. Аз се хванах за котките. Да, ама не. Оказа се, че нямам никакви печати или хартии с котки. И се започна едно ровене за дигитални печати.Тъкмо харесах една котка и се присетих, че в едно от списанията Creativity имаше картинки на котки и кучета. Поразрових се малко и ги намерих. Рядко използвам готови картинки, но мисля, че се получи добре.


11 коментара:

unicorn каза...

Получило се е и то доста добре:))))Хартиите са просто великолепни,а котето им пасва перфектно с тази грация:)))

Valchen каза...

Наистина се е получило много добре - много елегантна котешка картичка. Маги, а откъде вземаш тези красиви надписи на български - печат ли е това или компщтърна разпечатка?

Cheryl каза...

oh hun just love this its gorgeous love the layout on this and the color tones,are beautiful hugs cheryl xxxxx

Маги каза...

Благодаря ви!
Valchen, от компютъра е. Имам доста шрифтове на Word и често си разпечатвам надписи.
Thanks,Cheryl! :)

Nelly каза...

Елегантна и нежна е станала картичката

Julka§Megi каза...

Супер е станала :)

Miss Emerald каза...

Маги, великолепна е! Справила си се блестящо! Поздравления!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Маги, първо да кажа - колко много ми харесва картинката на блога ти - това еедна твоя картичка с маргаритки, направо ми светва пред лицето! А картичката е станала много сладка! Ще се зарадва юбилярката със сигурност!

Kim каза...

Oh wow this is absolutely gorgeous hun! I love what you have done with our sketch....so beautiful! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Terry каза...

Hiya thank you for joining the DT from Simon Says Stamp and Show with your wonderfull card. Good luck, hugs terry xxx

Magis каза...

Очень хорошая открытка!
Прелестная кошечка!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails