вторник, 18 октомври 2011 г.

Сняг вали

Тази картичка доста ме измъчи. Този мечо беше оцветен още преди седмица. Сменях няколко пъти избора си на хартии, дори едните от тях ги нарязах, но като ги подредих не ми хареса как изглежда и оставих за известно време картинката. Снощи се заинатих и ето на това ми се получи:



Много ми се искаше да сложа звънче, но имах само златни и не ми стоеше добре, та го минах със сребърна ембосинг пудра. Не можах да го посребря навсякъде, опарих се на два пъти, но като цяло съм доволна.

Lili of the Valley-Warm and Cozy
Wild OIrchid Challenge-Christmas Fun
Marianne's Design Divas-Dying to Diecut

15 коментара:

Miss Emerald каза...

Маги, великолепна картичка! Мечо е много сладък, много бляскав със звездичката и много пухкав с тази шапчица! Справила си се чудесно и с посребряването на звънчето, и аз действам така като нямам подходящ елемент. Много свежа и усмихваща картичка!

Valchen каза...

Прелестна зимна картичка! Много ми харесва и картинката и звънчето, а тази хартия ми е любимата коледна хартия! Как си направила снега и пухчето на шапката - много красиво се е получило?

Deni каза...

Много ми харесва тази прекрасна зимна картичка!Тагчето с пожеланието, скрито в джобче, също много ме впечатли като идея!

Cheryl каза...

OMG WOW,so adorable and beautifully coloured!!!
xx

Te4eto каза...

Много сладка и усмихваща ти се е получила!

Биляна каза...

Добре се е получила, много закачлива с това звънче!

Маги каза...

:) Много се радвам, че ви харесва. Благодаря ви за хубавите думи!
Cheryl, thank you!
Валя, снегът го направих със Snow Writer
http://www.ebay.co.uk/itm/DecoArt-Snow-Writer-/190569457071?pt=UK_Home_Garden_PensPencils_WritingEquipment_SM&hash=item2c5ed325af#ht_699wt_952
Миналата година си взех 2, но първият още не съм го преполовила даже. Ако искаш другият е неотворен още мога да ти го дам?
Пухчето е правено с натрошено кадифе. :)

Cheryl каза...

oh this is such a wonderful image and just love the embossing and those dies,just perfect hugs cherylxxx

Crafteezee каза...

Oh so cute and love the embossing too. Thanks for joining us at Mariannes Divas.
Hugs Tracy x

Veselina каза...

Много красива и нежна картичка, Маги! Харесва ми много картинката с Мечо и акцентите, които си използвала за нея. Прелестна е картичката ти!

Caz каза...

Stunning card, I love that you have stamped him in a soft grey and your colouring is fab....the bears are my all time favourite LOTV images...I just love James Bear. Thanks you for joining our challenge on LOTV Challenge Blog.
Caz
x

vilini каза...

Страхотна е

Karen Howard каза...

Wow, this is fabulous! Love the image and your card design! Hugs, Karen
P.S. I've candy on my blog!

Pop's Cards каза...

Hi sweetie this is gorgeous, love your choice of image, thanks for joining us this week at LOTV & WOC hugs pops x

Mona Eidhammer каза...

Oh my goodness!! This is totally stunning! Looove it! Thanks for joining us at Marianne`s Design Divas. Hugs...Mona

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails