вторник, 20 декември 2011 г.

Коледно :)

Вече кръста ми е значително по-добре. След секциото, след като родих, съм се  убедила, че с движение тялото по-бързо се възстановява. Та и сега гледам да се движа повече. То не че мога много да легна с Емо . :) 
Вчера изпратих всички коледни картички. Изчаквам последните, които направих да стигнат при получателите си и ще ви ги покажа. Сега ми останаха да направя 2 кутийки  за подаръци и няколко тагчета, които да прикача към торбичките с локомства на децата. :)



И една картичка вдъхновена от един от таговете на  Tim Holtz


И накрая само загатвам за една изненадка, която също вече пътува към своите получатели. :)


Пожелавам ви хубав и усмихнат ден, напук на мрачното време. :))

8 коментара:

Nelly каза...

Аууууу картичката с коледния венец ме грабна - жестока е!!!
Весели празници и радост във всеки празничен ден!!!

Violet каза...

И аз тотално съм пленена от нея! Категорично празнична!!!

Donika каза...

Мноооого са хубави Маги, торбичката ме грабна от пръв поглед. Въпреки че е семпла , като я видях си представих колко е мекичка и пълна с добро настроение и усмивки:-)

Neli каза...

Много ми харесват! А втората наистина е върха! Успех!

Miss Emerald каза...

Маги, много, много красота при теб! Картичката с пиленцата ми създаде тооооолкова празнично настроение, загубя ли го, ще се върна на тази ти публикация, за да си го върна! Втората ти картичка пък по толкова елегантен и семпъл начин напомня за предстоящия празник! Чудесна е! А за торбичката съм напълно съгласна с Дони, така е!

krechi каза...

Всичко ми харесва, Маги!!! Радвам се, че си по- добре!

Поли каза...

А торбичката е нашата! Дони, Тони и двечките познахте - пълна е с мнооооооого усмивки! Маги, благодаря ти от сърце! Невероятна си! Довършвам прегледа на това, което съм пропуснала вчера и днес из блоговете и отивам да се хваля:-)))

Cvety каза...

Страхотни са и трите неща - със сигурност ще има много зарадвани получатели на красоти от теб :)
Поздрави!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails