петък, 20 януари 2012 г.

Цветно и кокетно :)

Този комплект ми отне ми 3 вечери. Кутийката ме забави малко повече. Използвах за основа кутийка от топено сирене и първото облепяне с хартии не ми хареса, та се наложи да ги разлепя и да лепя отново.



Кутийката ще включа в :
Подаръкът е за братовчедка ми. Този сладък печат на Криста Смит много ми напомня за нея. Цвета на очите не можах да го направя като нейните, но нищо.


 Saturated Canary Challenge-DT Call
Saturated Canary Challenge-Use Dies and or Punches
Christmas Blog Challenge-Easel Card


Камъчетата на пеперудката всъщност са фалшиви. Това са няколко капки брокатено лепило. Върши чудесна работа за заместител, когато нямате подходящи такива. :)
Исках да допълня картичката с още нещо изработено от мен, макар било то и съвсем дребно. Та ето и едни обици с перлички и мъниста, в свежи и нежни цветове съвсем като за една 17-годишна девойка. :) Обиците са в тон и с януарското предизвикателство на Двете Елши, даже използвах четири цвята от цветовата комбинация. :)

Целият комплект ще включа в :

37 коментара:

Handmade_by_MaDe каза...

Страхотни са,Маги!Поздравления и успех в предизвикателствата!А обеците са невероятни :)

Елена каза...

Изключително красив е целият комплект. Не мога да повярвам, че само за три вечери си успяла да създадеш толкова красота. Успех в предизвикателствата!

Green-Eyed Girl каза...

Маги, много кокетна картичка и кутийка. Могат да накарат всяка дама да се почувства специална :)) А обеците са... аххх... много ми е на сърце точно този модел. Поздравления!

Lionelsa каза...

Великолепни са - и кутийката, и обеците и картичката.

vilini каза...

За човек, който не обича червено мога да кажа само едно - невероятно красиво съчетание. Комплекта е №1.....

Violet каза...

НЕВЕРОЯТНО!!! Много ми харесва и кутийката, и картичката, и обеците... ВСИЧКО е адски нежно и красиво! Браво , Маги! Браво!

Cheryl каза...

oh gosh hun this is simply stunning,your detail is just amazing beautiful work hun hugs Cherylxx

Марияна каза...

Целият комплект е прекрасен и чудесно са съчетани цветовете, любимите ми!!!

Addii каза...

Всичко е прекрасно!

Te4eto каза...

Маги, очарована съм отново! Страхотен комплект и няма как да не отбележа, че твоята кръгла easel картичка стои много ефектно!

kenli каза...

На това му се вика перфектния подарък за обично същество - ръчно изработен, уникален и красив!

Craft Addicts - Tracy Evans каза...

Gorgeous, beautifully decorated and gorgeous colour palette. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show Challenge. Tracy x

Candy C каза...

Hello! Your adorable gift for your cousin is so pretty! I love the colors you used! The box is so cute. I love all the sweet little flower embellishments. Your girl image and the way you colorized it goes perfectly with the gift box! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

dani's cards каза...

Маги,страхотен комплект!! Трите вечери труд напълно оправдават крайният резултат! Браво!!! Много ми харесва!!!

Cvety каза...

Чуден комплект - и всяко от трите неща поотделно е разкошно и изпипано, но заедно са впечатляващи :)
Успех и от мен!

Биляна каза...

Прекрасни са! И картичката, и кутийката и бижутата! Картинката е много сладка и чудесно оцветена,много харесвам и цветовата комбинация! Поздравления!

Loopylou. каза...

wow this is just jaw dropping gorgeous hun! love the jewellery too.
Thankyou for sharing it with us over on the saturated canary challenge blog
Hugs Lou xx

Svetla * каза...

Прекрасна кутийка и много красиви обици ! Невероятни са ! :)

Пъстър свят каза...

Разкошен подарък, Маги! Изпипан до последния детайл. Браво! Поздрави!

Deni каза...

Много ми харесва и кутийката, и картичката,но обеците са просто невероятно красиви, останаха ми очите в тях! Поздрави!

Valchen каза...

Великолепни са всички части от комплекта. Обеците ме грабнаха веднага!

Nágela каза...

I loved their beautiful works. You are very talented and criative!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Колко цветно и кокетно само!!!!Чудесни са и картичката и обиците - изпипани ювелирно! Страхотни са, поздравления!

Rali каза...

Ех, че красиво..... останаха ми очите и в кутийката и в обичките!
Прекрасни са!!!
Благодаря ти, че се включи в новото предизвикателство на Двете елши!

skylife каза...

Ехаааа - страхотни са!Всичкото много ми харесва, а как си ги подбрала да са съвсем еднакви цветово - сууупер!

Marianne's Craftroom каза...

Wow, this is beautiful. Thanks for playing at Winter Wonderland.

downrightcrafty каза...

oh gosh you were quick and such a pretty easel too, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week with your lovely work
Hugs Kate xx
ps I have candy if you are interested :)

Linda каза...

What a beautiful easel card and what a good idea using the butterfly to attach the earrings. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda

Anne Kristine каза...

Wow! Your work is gorgeous!!
Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
Hugs Anne Kristine

Karen каза...

Really lovely, thanks for joinign us at Winter Wonderland.
xx

Nana каза...

Прелест!

craftdiva каза...

Мисля, че вече знам кой е победителят в предизвикателството на Двете Елши :-) Обеците са невероятни, много нежни и шик!

Miss Emerald каза...

Маги, страхотен комплект в още по-страхотни цветове! И обиците, и кутийката, и картичката - всичко е перфектно!

Мила каза...

Меги, комплекта уникален - всичко е толкова пипнато и цветовете са страхотно свежарски и шикозни :)

Creations каза...

Много ми харесва съчетанието на всички цветове. Целия комплект е великолепен. Обиците са ми фаворит.

Stanislava Art каза...

Интересни обеци :) Успех !

Ani каза...

Невероятно красив комплект!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails