четвъртък, 29 март 2012 г.

Нестандартен букет

Една доста необичайна за мен комбинация на цветове. Всъщност виждала съм я в доста картички и знам, че изглежда добре, но до сега не бях я използвала. Макар и да не съм голяма почитателка  на тези цветове по отделно, признавам че много ми хареса резултата и в съчетание стоят доста интересно и свежо.


Цветята са малко по-нестандартни. От тях ми дойде вдъхновението да използвам точно тези цветове.



Направих ги от перлена топлийка, метални шапки и цветчета за бижута.



С това букетче ще участвам в:
Предизвикателството на Кали при Картичкофурии-Подарете ми букет

17 коментара:

Kaxala каза...

Собственоръчно направените игли винаги са най-готини! Аз отдавна се каня да си направя, но засега съм си само с каненето. Цветовата комбинация е много добра!

Hristovica каза...

Маги, иглите ти са станали страхотни и картичката ти вдъхновява.Браво

Диляна каза...

Прекрасна картичка и прекрасни цветове :-)

Handmade_by_MaDe каза...

Страхотни цветя и великолепна картичка!Много ми харесва :)

Plamnito каза...

Много шикозна и елегантна картичка, а
иглите са приказно вълшебни!

isi каза...

Великолепна картичка!! А иглите са разкошни!

Violet каза...

Поредната прелест! Цветовете наистина се съчетават чудесно!

Valchen каза...

Иглите са страхотни! Много ми харесва цветовата комбинация - любима ми е!

*щурчо* каза...

Чудесни са иглите, които си направила и идеята за цветчетата като цяло много ми допада! Получила се е интересна и оригинална картичка! Успех!

CraftyEllie каза...

Маги, повтарям другите..но наистина се е получила чудесна картичка - и цветово, и "откъм" игли :) Успех в предизвикателствата!

Deni каза...

Страхотни цветя и великолепна картичка с прекрасни цветове и ювелирна изработка!Много ми харесва !

KalySto каза...

Много стилна и елегантна се е получила!Харесаха ми и цветовете, и хартията и панделката,но иглите са ПРЕВЪЗХОДНИ!Отдавна търся такива цветя за бижута,от къде ги взе? Само не ми казвай,че пак са от чужбинско.
Благодаря ти,че участва в моето предизвикателство!

Te4eto каза...

С малко противоречиви чувства пиша този коментар... не че картичката не ми харесва, но някак си не ми седи като твоя. Обаче тези игли избиха рибата! Направо са страхотни!!!

Maria and Simeon каза...

Страхотна е! Иглите са ти уникални! И аз съм малко предубедена към тези цветове - или по-скоро към това аз да ги съчетая - струва ми се много трудно, но трябва да опитам някой ден. Но ти си се справила великолепно с това - картичката изглежда много свежа и изискана. А дизайнерската хартия с тази красива дантела по страните и е уникална!
Hugs
- Мария

Marjie Kemper каза...

Gorgeous combination.... love the woodgrain paper and how it shows off the fancy flowers.

Bev каза...

This is wonderful but sadly will be removed from the WOC challenge, per our rules WOC products must be used, sorry

Melissa Bove (SCS ~ Melissa1872) каза...

Gorgeous card!! Love how you made the flowers!!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Hugs...
Melissa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails