събота, 28 юли 2012 г.

...



Преди около 2 месеца си купих едно страхотно блокче с хартии на My Mind's Eye с идеята да го използвам точно за сватбени картички. Хартиите са наистина много нежни. Разбира се, използвах любимите ми младоженци на Lili Of The Valley. Сложих перличките с малко тел  за клончета.




Вътре сложих джобче за паричен подарък.





П.П. Много ще съм благодарна и на коментари относно снимките и обработката от някой по-вещ от мен в тази област. Все още и снимането и после работата с фотошоп са ми доста трудни и всякакви насоки биха ми били от полза. :)

10 коментара:

Картичкофурии каза...

Маги направо е приказна тази сватбена картичка. Толкова е нежна и красива.

Green-Eyed Girl каза...

Много сладурска картичка! Със сигурност ще зарадва получателите си :) Хартиите наистина са много нежни, и са перфектни за всякакъв повод.

Диляна каза...

Маги, снимките са чудесни, както и картичката :-) Фокусът ти е идеален, а преди казваше, че това ти е най-трудно :-) Още ли снимаш със светкавица? Има някакъв странен отблясък на изрязания елемент зад младоженците, но не е лош :-) Може пък да е заради самия картон :-) Не знам с какъв обектив снимаш, но ако са ти тъмни снимките и ти е трудно после да ги оправиш във Фотошоп, може да слагаш по един бял лист до картичката в противоположната страна на светлината, за да играе ролята на отражател :-)

Lionelsa каза...

Много е сладка и детайлна.

Маги каза...

Благодаря ви, момичета! :)
Диди,не, не снимам със светкавица, а така както ти ме посъветва. Относно фокуса установих, че ми е по-лесно като снимам да гледам дисплея, така по-добре виждам къде са ми фокусните точки. Не знам дали този отблясък на картона не е защото е перлен или много съм изсветлила. Обектива, с който снимам картичките и май основно по принцип е 50mm f/1.8. Благодаря още веднъж! Всеки съвет ми е много ценен. :)

Диляна каза...

Да, явно е от картона, щом е перлен :-) А питах за обектива, защото и аз имам тази 50-ка, която е тъмна по принцип, но при добра светлина, както има през лятото, снимките стават супер. Проблем е вече през зимата :-) Аз сигурно за тогава ще ползвам осветлението на сестра ми, колкото и да не ми се иска да го вадя :-)

Мила каза...

Маги, картичката е страшно сладка! И печата и хартиите, толкова нежни и стилни - наистина перфектни за такова хубаво събитие !

Addii каза...

Прекрасна картичка Маги!Много нежна и красива!

isi каза...

Сладурско!

Chelsea каза...

A beautiful and sweet card. Thanks for sharing your work with the CLP Sketch challenge.

Hugs,
Chelsea

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails