вторник, 11 септември 2012 г.

Момиченцето с роклята на точки

Преди картичките не харесвах някой цветове. Всъщност и сега не ги харесвам много самостоятелно, но в съчетание с други могат да се получат прекрасни комбинации. Понякога съм виждала в картичка съчетания, които изобщо не бих си помислила да направя, но които са изглеждали страхотно. 
Лилавият цвят определено не е сред фаворитите ми. Дори когато ми поръчаха тази картичка с условието да е синьо към лилаво си помислих, че няма да ми се получи. Тя пък взе, че стана една от любимите ми.



На живо роклята стои още по-сладко, заради 3D ефекта.



Само косата не ми се получи така както исках, но принтера ме предаде и странно защо не иска да ми разпечатва хубаво точно печатите на Криста, та не можах да си разпечатам нова картинка.




15 коментара:

Miss Emerald каза...

Маги, истинска синьо-лилава феерия! За резервите към цветовете напълно те разбирам, защото и при мен е така, но с течение на времето цветогледа ми се промени доста. Твоята картичка е доказателство за една наистина перфектна комбинация и от цветове, и от елементи, а тази сладурана придава толкова много очарование, прекрасна е!

VioletCloudlet каза...

Маги, тази картичка както казах е като бонбон! Страхотно съчетани цветове и прекрасно девойче с котеч!

Te4eto каза...

Маги, страхотна е! Точно цветовете първо ме грабнаха - страхотна комбинация! И всеки детайл е изпипан - както винаги елегантно изпълнение!

Valchen каза...

Много е свежичка и сладурска! И тъй като тези цветове са ми любими много ми хареса като цяло!

Диляна каза...

Чудесна е, Маги :-) И косата е добре. Може би е трябвало да сложиш малко повече цвят на устните, иначе всичко друго е изпипано до съвършенство. Колкото до цветовата комбинация - страхотна е :-) И аз като теб често пъти мисля, че дадена комбинация не би се получила, пък тя накрая излиза повече от прекрасно :-)

Хубав ден :-)

Le каза...

но пък очите на девойчето направо блестят!:)

Пъстър свят каза...

Маги, разкошна картичка! Поздрави!

Didi Georgieva каза...

Страхотна картичка!

Joanna каза...

Very pretty card :)

Мила каза...

Маги, чудесна е :)И на мен ми стана любима :)Цветовете да много сладки в тази комбинация и акцента от цветето е супер!

Plamnito каза...

Много е красиво момичето и съчетанието лилаво със синьо се е получило много добре!

kenli каза...

И на мен много ми допадна цветовата комбинация и цялостната визия на картичката ти, така че споко! Всичко си е наред и както трябва! Важно е излъчването, нали знаеш!

Loopylou. каза...

super cute maggie
thank you so much for sharing it with us over on the saturated canary challenge blog
hugs Lou xx

KalySto каза...

Е, и аз анам колко взискателна е тази мадама,но ти си я оцветила/облякла перфектно! Цветовете са супер,но най-много ми хареса цветето и контраста,който си постигнала с бялото копче.Благодаря,че я сподели в Забавлятелството!

Kim каза...

Absolutely gorgeous! Thank you for joining us at WOCC!
Hugs~ Kim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails