сряда, 7 септември 2011 г.

Steampunk

Когато видях новата тема на Елшите не мислех да участвам. Първо нямам материали и после реших, че това е твърде далеч от моя стил. Но колкото повече гледах картичките за вдъхновение и тези на участниците ми се прииска да направя нещо ново и различно от обичайните ми творения. Пък и в края на краищата точно за това са предизвикателствата, да ни провокират да опитаме нещо ново. Погледнах с други очи на Стиймпънка. Толкова ми хареса, че направих цели 2 картички по темата. И ако търсенето на стар механичен часовник се бе увенчало с успех, щях да осъществя и третата си идея, но тя ще остане за по-нататък. Доста порових из Интернет за да си намеря подходящи картинки и хартии.


Шевовете са направени с много тънка медна тел, прегъната на 2, която намерих в един будилник. За съжаление останалите части бяха пластмасови. Опитах се да ги метализирам с акрилна боя и ги използвах на втората картичка.

Ще включа и двете картички в предизвикателството на Двете Елши-Стиймпънк

13 коментара:

BEARKIS каза...

Две идейни творения в стила!Първата ме грабна,определено!!!!

Green-Eyed Girl каза...

Маги, и двете картички са страхотни! Харесват ми до последния детайл :)

unicorn каза...

И двете са уникални:)))И на мен този стил не ми е познат,но на теб явно ти е в кръвта:))Браво и успех:)))

Neli каза...

Страхотни са! Много добре си се справила! Поздравления!

Milena каза...

Много ми харесаха.

Първата обаче ми събра стрелките на часовника. Упс, очите исках да кажа.:P :)
Топлите цветове и дискретно подаващото се часовниче в ъгъла я правят много стилна.

Биляна каза...

Много добре са се получили! Поздравления! Дано скоро видим и третата:)

Miss Emerald каза...

Маги, справила си се блестящо с тази тема! Създала си две много хубави картички, но мен лично ме грабна повече втората - не само с използваните елементи, но и с комбинацията от кафяво и синьо! Успех!

cheryl каза...

oh just love steam punk hun and this is simply stunning the stamps the detail just love it hugs cherylxxxx

Cvety каза...

Супер са и двете - много готини, изпипани, стилни. Трудът по търсенето на картинки и вниманието къв всеки елемент, си казва думата :)
Успех ти желая!

Mila каза...

Много са готини и двете картички - стилни и супер пипнати :), но моя фаворит е втората-и то не за нещо друго ами съм пристраства към съчетанието синьо и кафяво и много ми допода как си докарала е състарения ефект на зъбните колела :)
А с мойте колелца беше голяма играчка - първото така го стопих,че е беше трудно да се каже какво е било преди на стрелките ембосинга им подейства по същия начин, после доста внимавах :)

~Gery~ каза...

Маги, жестоки са и двете ти стиймпънк интерпретации :) Много подкожно ми влезе втората картичка, не знам дали заради Мо или заради повечето елеманти, ама е страхотна!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Маги, страхотни са и двете картички..успех ти желая!

Em каза...

Страхотни са! И двете толкова ми харесаха! Вложила си толкова старание и така си изпипала детайлите, че просто няма как човек веднага да не ги хареса!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails