вторник, 10 април 2012 г.

Бижута

Все по-рядко посягам в последно време към хартийките. Не, не съм се отказала, просто май от пролетната умора всичко, с което се захвана върви мудно. Правенето на бижута определено ми отнема малко по-малко време от картичките. 
Едни етно обички. Много ми харесват този тип елементи.


Тези пък ги правих специално за Цветница и вече са при Вили


Още един чифт, ей така за кеф, за да си пробвам новите елементи. :)


И накрая участието ми в категорията бижута на априлското предизвикателство на Двете Елши-Великден. Спрях се на тази комбинация от цветове, заради цветето.


Благодаря, че се отбихте! Усмихнат ден! :)

7 коментара:

Valchen каза...

Чудесни бижута, много красиви цветове и елементи!

CraftyEllie каза...

Маги, всичките ти бижута ми харесват, но етно обиците са ми фаворит. Жалко, че по принип не нося кой знае какви бижута, иначе бих ги грабнала веднага :)Слънчево настроение и преборване на пролетната (която при мен си е направо целогодишна) умора!

bejko каза...

Прекрасни бижута!Етно обиците много ми харесаха!Поздравявам те за добрите идеи и изпълнение!

Ellie каза...

И моят фаворит са етно обиците - представих си лято и разходка по плажа на здрачаване... :)

kami_bonbona каза...

Маги чудесни неща си направила..Поздрави!

Dafi✿ каза...

Много красиви и идейни бижута! Поздрави :)

VioletCloudlet каза...

Лелееееееее, хора, обичките които получих са ЕДИН път! Маги, благодаря! Всеки би се зарадвал на такъв подарък, а аз летя в небето от кеф ( то това е типично за облачетата ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails