неделя, 8 април 2012 г.

Цветница е! :)

:) Първо честит имен ден на всички, които носят името на цветя, храстчета, дръвчета и билки!  Бъдете здрави, щастливи и с много цветно  настроение!
И тъй като и аз нося име на цвете- зад Маги се крие Маргарита, ето тази тематична торта, която снощи правих, е поздравът ми към вас. Прекрасните маргаритки са дело на Нари от Made it in Home.


Не съм сигурна колко пролетна стана тази картичка, но определено е винтидж. Много подходящи за темата ми се сториха хартиите подарък от Ива. Табелката пък ми е от Валя.




Табелката се оказа доста трудна за снимане, заради отблясъците.

Картичкофурии-Винтидж пролет
Simon Says - use your FAVOURITE tool (spellbinders wizard machine)
Frilly and Funkie-I'll Take Your Word For It
Мър-Мяу-Бинго (цветя, топъл ембосинг, перли)

15 коментара:

Диляна каза...

Честит имен ден, Маги :-) И тъй като и аз съм именичка днес, ще се почерпя с едно парче торта :-) Картичката много ми харесва, особено пожеланието. Мен майка ми постоянно ме критикува, че всичките послания на картичките ми са на английски... :-) Хубаво изкарване на празника :-)

Анонимен каза...

Beautiful card, the colours are really lovely. Thanks for joining us at Frilly and Funkie. Sue C x

Linda Coughlin, the funkie junkie каза...

This is so soft and delicate looking - a simply delightful shabby chic sort of piece. Love the use of that sign die - makes a perfect spot for a front and center sentiment! So happy to have you joining in the fun with us at Frilly and Funkie! Hope you will be a regular reader/player with us.

Hugs,
Linda

dani's cards каза...

Маги,честит имен ден!Бъди обичана и много щастлива!
Картичката ти е както винаги с перфектно подбрани цветове,акценти и съчетания!Изключително нежна и много красива!Благодаря ти,че се включи в моето предизвикателство!
Весел празник!

Valchen каза...

Честит имен ден, Маги! Да ти е живо и здраво името, пожелавам ти да си много цветна и много щастлива! Тортата е чудесна с тези бели маргаритки, а картичката ти е станала страхотна!

Valchen каза...

Честит имен ден, Маги! Да ти е живо и здраво името, пожелавам ти да си много цветна и много щастлива! Тортата е чудесна с тези бели маргаритки, а картичката ти е станала страхотна!

Neli каза...

Честит имен ден, Маги! Да си жива и здрава и много щастие да даряваш на всички около себе си!

VioletCloudlet каза...

Маги, весел празник! Чудна торта и картички! ХОХО

VioletCloudlet каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Anita Houston The Artful Maven каза...

Love that you used Tim's hanging sign. Your sentiment with the pearls is wonderful! That cake is really making my mouth water. Thank you so much for playing along with us at Frilly & Funkie!

isi каза...

Да си жива и здрава на патерица и много обичана!! Прекрасна торта!!!А картичката ти е великолепна!!

Terry каза...

Great use of Tim's hanging die and the added flowers give it such a delicate touch! Very pretty! Thank you for joining us at Frilly and Funkie!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Честит имен ден на патерица и от мен..Да ти е живо и здраво името - да си го носиш с радост,а то да ти носи слава..Успех!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Честит имен ден на патерица и от мен..Да ти е живо и здраво името - да си го носиш с радост,а то да ти носи слава..Успех!

Melissa Bove каза...

Beautiful card! So very pretty!! Happy Birthday!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Hugs...
Melissa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails