понеделник, 25 юни 2012 г.

Bon appetit

През последните дни съм изключително зле с организацията. Започвам едно нещо, оставям го, хващам друго. В жегите нещо не ми спори. Този тефтер го правих повече от седмица. Първото кексче не ми хареса как се получи и отиде в боклука. После етикета с надписа на корицата го сменях няколко пъти. Нали съм писала и друг път колко много харесвам снимките на кулинарните блогъри, особено тези върху дървени повърхности, та някак съвсем естествено хванах хартията за основа. :)  Нари, си го хареса и това много ме радва. :)







Двете Елши-Плодово предизвикателство
Bunny Zoe's Crafts-GIRLS, GIRLS, GIRLS
Simon Says.......Anything BUT a Card

14 коментара:

bellnell каза...

Маги, много е хубав! Направо очите ми залепнаха за монитора, толкова обичам мъфини, че само такива рецепти бих си записвала и бих илюстрирала.

isi каза...

Страхотен тефтер!Идва ми да захапя кексчето!

Lin каза...

What a great entry to our challenge! Love how bright and cheery it is - thank you so much for sharing it with us at the Simon Says Stamp Challenge!!

Plamnito каза...

Тефтера е супер! Маги, ти си майсторка! Днес гледах хартията на корицата - дизайна е много хубав!

Plamnito каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Plamnito каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
VioletCloudlet каза...

Разкошен тефтер... аз гледам на него с нотка умиление, тъй като в този дигитален век това е вече малко ретро... ( да записваш рецептите си на хартия )

Te4eto каза...

Маги, страхотно тефтерче!!! Отвсякъде ми харесва :)

Mila каза...

Разкошно тефтерче, Маги !

Диляна каза...

Ехаа, страхотен тефтер, Маги! Всичко в него е перфектно изпипано, а панделката за отбелязване с приборите е впечатляваща! :-) Много ми се иска и аз да направя нещо подобно за сестра ми преди да замине в Лондон да учи сладкарство, но още не съм се сдобила с нужните "готварски" материали :-) Добре, че все още имам 2-3 месеца.

Green-Eyed Girl каза...

Много хубав рецептурник! На мен сигурно би ми било жал да го изписвам... толкова е артистичен!

Em каза...

Тефтера мечта! Много красиво е станало, направо да ти е жал да пишеш в него!

Благодаря, че участва в предизвикателството на Двете елши!

Светлана каза...

Здравейте!
Случайно попаднах на Вашия блог, докато търсих в Интернет идеи за брошки - цветя.
Когато видях тези кулинарни тефтери и забравих какво съм търсила.
Страхотни са! Много оригинални, много идейни, цветни... Идеален подарък :)

Маги каза...

Благодаря много на всички за хубавите коментари! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails