понеделник, 21 януари 2013 г.

Един закъснял подарък

Това е един от недовършените ми миналогодишни проекти. В края на декември една от най-близките ми приятелки имаше рожден ден. Тя е и най-старата ми приятелка, познаваме се от деца. Живяхме на една улица, бабите ни са от едно село, учихме в една гимназия и с мъжа й ни поканиха за кумове преди 4 години. 
Тя си пожела да й направя албум за подарък. Приех идеята с ентусиазъм и започнах с желание, но не предполагах, че толкова ще се проточи с времето. Използвах почти цяло блокче на Prima Flowers -Tea Thyme.



Да си призная не знам колко ме бива в правенето на албуми... то беше, мислене, чудене, нареждане, разваляне и пак нареждане и пак разваляне и пак... Тя мислеше сама да нареди снимки, но на мен някак ми стоеше постно без тях и реших аз да го направя. Разрових си старите албуми за общи снимки, гостувах на майка й за детски, ангажирах съпруга й за общи техни и така събрах 20 страници от сладки 30-годишни споени. :)






Може да не е най-перфектния албум, но за мен наистина е много специален, защото вложих цялото си старание и любов и защото е за толкова близък човек.
За да е напълно завършен подаръка й го поднесох в красива кутия, направена с декупаж от Ана Кушчева. Благодаря ти, Ани!




Снимките ги правих върху чисто новите ми дъски, които тепърва ще сглобявам и боядисвам, но мисля, че и така са доста фотогенични. ;)

10 коментара:

Addii каза...

Маги ,албума е чудесен ,много ,много ми харесва -прекрасен е!Много хубав подарък си направила ,ще се пази и ще се показва много !
Дъските са наистина много фотогенични ,може от единия край да ги обработиш,а от другия да си ги оставиш така.

bellnell каза...

Маги, направо е уникално, страхотно и много нежно! Заплени ме!

Didi Georgieva каза...

И аз съм възхитена.Справила си се прекрасно!Поздравления!

VioletCloudlet каза...

Маги, Маги, безупречна както винаги! Албума е СТРАХОТЕН! С кутията си пасват идеялно! Хайде много снимки върху първената подложка ;)

arcadia каза...

Маги, разкошен албум, наистина! Честито за дъсчиците, да ни показваш още много вълшебства върху им :)

Em каза...

Маги, албумчето е станало великолепно! Толкова нежно и с така добре изпипани детайли, просто е радост за душата!

Гуш
Ем

Mila каза...

Маги, албума е разкошен! И тези хартии , толкова много ги харесвам, винаги като ги разлиствам си мисля, че са предназначени за такъв романтичен и много сърден проект!

Miss Emerald каза...

Маги, няма как да пропусна да намина и при теб набързичко и да ти кажа, че този албум е толкова прекрасен! Справила си се блестящо с изработката и декорирането му! Адмирации!

Valchen каза...

Много хубав албум ти се е получил. Това албумче с хартии на Prima е едно от най-любимите ми:-) И кутията е страхотна!

CraftyEllie каза...

Маги, изобщо не се съмнявай - албумът е прекрасен, най-хубавият, който съм виждала от доста време!!! Толкова добър избор на хартии, нищо чудно, че е заминало цялото блокче :) И на мен ми харесва повече, когато албумът "върви" в комплект със снимки...това го прави жив. Кутията е чудесен избор за "опаковка" на такъв безценен подарък! Още дълги години приятелство ви желая!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails