събота, 19 януари 2013 г.

На 18

Напоследък често ми се случва да не съм подготвена за празниците на близките си. За 18-тия рожден ден на братовчедка ми успях да й направя само един тефтер. Гледах да е стилен и изчистен, за да може ако иска да си го носи в по-голяма чанта. 



Размера е 7/5 инча. Вече бях направила кориците, когато се сетих, че миналата година подаръка й пак беше в тази цветове, но нали това ми е една от любимите комбинации, механично се насочих към хартиите. Исках да го допълня с картичка или таг, но изобщо не си организирах времето добре и в крайна сметка не успях. 


Както се вижда и снимките са направени на бързо. Дори не успях да ги прегледам на лаптопа веднага след като снимах, както обикновено правя.


4 коментара:

VioletCloudlet каза...

Разкошен тефтер,Маги! Разкошен!

Miss Emerald каза...

Маги, прекрасен е! И хич не се учудвам на инстинктивния ти избор на цветове. Не само, че е прекрасна комбинация, но и е толкова подходяща особено за толкова млада личност!

Mila каза...

Маги, цветовете и тефтера са разкошни , толкава витални и ярки :)!

KalySto каза...

Разкошен е! Много добре ти се е получил, но твоите тефтереи са все хубави
И аз имам тези хартии,ама само си ги разглежданм и "пазя" за някой по-специялен проект!
Благодаря ти, че сподели любимите си цветове в шареното ни Забавлятелство този месец!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails