вторник, 8 януари 2013 г.

Pay it Forward 2013


Вчера Дилянка започна инициативата за тази година и аз съм много щастлива, че успях да се запиша при нея. Миналата година не знам защо не се включих, но тази няма да пропусна. :)
И така знаете правилата-първите 5 човека, които оставят коментар под тази публикация, ще получат подарък направен от мен до края на 2013 г. От своя страна вие също трябва да се включите, като пуснете такъв пост в блоговете си и да пратите подаръци на записалите се под тях. :)
Аз много обичам да правя подаръци, така че с удоволствие чакам да видя, кои ще са 5-те човека, които ще ги получат. 

Тъй като Диди се записа първа, да направя уточнение, че тя си беше запланувана да получи подарък от мен, така че очаквам все още 5 записвания. ;)

12 коментара:

Диляна каза...

Ах, Маги, нали не е много нахално да се запиша? :-) Не съм от тези, които ще се бутат за подаръчета от всеки, но точно от теб ще се радвам да получа :-)

Маги каза...

Диди, аз на теб и без това щях да ти изпратя. ;)

goldie каза...

Хоп,да се запиша при теб! :)

Irina Kirqkova каза...

И аз се записвам!

КИКА каза...

Пу и аз. Записвам се:)

Ivolina каза...

И аз се записвам.

Dafi✿ каза...

Бих искала и аз да се запиша:)

nuschinka каза...

Аааама, че сте бързи... нищо :( следващата година ще дебна :)

Маги каза...

Много сте бързи, момичета!:) Благодаря ви, че се записахте. Ще се постарая да направя подаръчетата по-рано от края на годината.
Нуше,нищо че станахте 6 , 7 с Диди, ще те включа и теб. :)

nuschinka каза...

Урааааааа :) Много се рдавам :)

ра4е каза...

ееее,пак изпуснах!догодина щесъм по-бърза....:)

Em каза...

Леле, как съм изтървала да се запиша! Нищо винаги има догодина ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails