понеделник, 27 декември 2010 г.

Последните Коледни картички

Това са последните ми коледни картички. :)  Последните за тази година, разбира се. Следващата година, живот и здраве, мисля да ги започна по-от рано, защото тази ми дойде малко в повече работата в края на годината, но аз сама съм си виновна, че ги започнах в началото на декември.


Искам сърдечно да благодаря за приятната изненада, която получих от екипа на Хобисимо-кутия любими бонбони и пакет коледни хартии ! :)

И сега да ви почерпя виртуално:
Днес с моя любим празнуваме две години от нашата сватба.

И не на последно място честито на всички именници днес! :)

7 коментара:

Kras каза...

Весели празници и честито за наградките*

Valchen каза...

Картичките са супер, особено снежния човек е толкова обемен и пухкав!

Renkata каза...

Честито Маги!
И аз винаги така си казвам,ще започна по-рано,ама не...........много сладки картички.

Пъстър свят каза...

Маги, Честито Рождество!
Може и да са последни за тази година, но картичките са много хубави!

Честити наградки от Хобисимо!

ЧЕСТИТА ГОДИШНИНА! Желая ви нестихваща любов forever! Бъдете щастливи!

krechi каза...

Прекрасни картички!
Честита годишнина! Обичайте се силно! И ако се налага си прощавайте!
Весели празници!

Маги каза...

:) Много ви благодаря!

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings каза...

very cute cards
yummy treat... i would love to come and digg in :-)
hugs
claudia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails