сряда, 2 февруари 2011 г.

Цветя от сатен 2

Вчера най-после ми дойде поръчката с дълго търсения  крафт картон. Добре, че Тони ми каза как се казва и случайно попаднах на един коментар на Нана от къде да си го купя. Благодаря и на двете! :)
Разбира се, трябваше веднага да го изпробвам. :) Е, не точно веднага, но щом приспах Емо запретнах ръкави. Една съвсем семпла картичка с ръчно направено цвете от сатен, отново в моето любимо съчетание на цветове. ;) Бях подготвила друго цвете, но то бе твърде обемно и стърчеше прекалено много, та се наложи да направя друго. Такова цвете не бях правила до сега и мисля, че се получи ефектно.



С тази картичка ми се иска да поздравя по случай 1-та годинка  Crazy Challenge-Happy Birthday To Us .  И да им пожелая много нови и интересни предизвикателства и много участници. :)Но ако сметнат, че не е подходяща да я изтрият. :)


Така и така съм хванала тези цветове :) да ви покажа и един албум, които си направих наскоро. Всъщност това е папка А5 облечена в хартия. Като за първи опит се получи долу-горе добре. 


Благодаря, че се отбихте! Хубав ден! :)


14 коментара:

Cvety каза...

Според мен цветето е супер и картичката е много стилна, а украсата на папката-албум е красива и определено сполучлива :)

Toni каза...

Едно от любимите ми цветови съчетания - синьо и бежово. Много ми харесаха и картичката, и албума. Цветчетата на корицата са просто неустоими :)
Всъщност откъде купи крафт-картона? Никога не е излишно да имам още едно място за пазаруване предвид :))

Маги каза...

Благодаря ви !:)
Тони, картона го купих от тук:
http://www.craftie-charlie.co.uk
Няма твърдо установена доставка, но пък като си напълниш кошницата избираш страната, до която да се достави и ти я пресмята. Така си преценяваш дали ти е изгодно. :)

Katerina Arsenova каза...

много много нежни напомнят ми за морето

Rony каза...

Magi, толкова е нежна тази картичка, веднага ме впечатли!!! Браво!

Благодаря ти, за участието в Щурото предизвикателство!!!

Veselina каза...

Маги, картичката е много красива и стилна с това сатенено цвете! Изглежда ми много елегантно. А папката ти е чудесна и мисля, че тези цветчета и етикета, които са от напечатана хартия са много оригинални!

Debbie каза...

Clean, simple ... pretty! Thanks for sharing with us in the Tea Room :)

Unknown каза...

Маги, страхотна картичка! Много красиво цвете си сътворила! Благодаря, че си споделила откъде е картона - ако знаеш от колко време си мечтая за такъв :)!
Поздравления и за албумчето! Красиви са както цветовете, така и цветенцата :)!

- каза...

Красиви неща си направила! Много ми хареса етикета върху папката,питам се дали може от някъде да се купи или си го изрядвала с пънч?

Melissa Bove каза...

So simple, yet so elegant!! Love it! Thank you so much for joining us this week in the Tea Room! :)

Маги каза...

Благодаря на всички за милите думи!
Лара, етикета е изрязан с това:
http://cuddlybuddly.com/shop/v7694-marianne-design-creatables-die-frame-swirls-lr0116/
Използва се с машинки от рода на Big Shot. :)

Nicole каза...

So pretty - clean and simple! Thanks for playing along with us at TSTR! :)

WeirdCat каза...

Great card, thank you for joining us at The Crazy Challenge this week
Ruth x

Clare каза...

fabulous! thanks for joining us this week at the Shabby Tea Room!! : )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails