понеделник, 31 октомври 2011 г.

Картички-комплект 1

Много ми хареса идеята на Злати от Двете Елши зададена в предизвикателството при Картичкофуриите- Картички-комплект. От известно време ми се въртеше такава идея в главата и дори си бях подготвила коледните висулки за 2 такива картички, но трябваше да направя няколко картички за предстоящи празници и просто комплектите останаха на по-заден план. През почивните дни се мобилизирах и се развихрих в картичко- и брошко-правенето :), но последното е тема за друга публикация.



Simon Says Stamps-Anything Goes
Charisma Cardz-Anything Goes



15 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Маги, много са нежни тези висулки. А с тяхна помощ картичките са се получили хем празнични, хем елегантни! Супер! С нетърпение очаквам да споделиш и брошките :)

Te4eto каза...

Маги, играчките са много ефектни, хартиите също! Много свежа коледна серия си сътворила!

Ralitsa Tsolova каза...

Страхотни висулки - приличат на играчки за елха направени от лед :)Много ми допада комплекта, който си сътворила! И аз с нетърпение ще чакам да ни покажеш и брошките :)

skylife каза...

Висулките са страхотни, а двете картички са станали на невероятен комплект - на синята, хартията на снежковците ми е любима :-)

Miss Emerald каза...

Маги, страшно стилен комплект! И двете са толкова завладяващи! Първата със снежната красота, а втората с топлина и уют! Поздравления!

arcadia каза...

Красота, изящество и стил! С риск да повторя момичетата, не мога да не споделя и моето мнение за висулките - прелестни са! Ти ли си ги правила?

Nelly's handmade каза...

много изчистен и стилен комплект! Освен интересните висулки, много ме грабнаха цветовите комбинации! Чудесни са! Успех :)))

vilini каза...

Присъединявам се със закъснение - много са стилни.

BEARKIS каза...

Много свежи комплекти,поздрави!!!Принципно трудно правя серия,но твоите творби ме стимулираха!!!Хубав ден!

Елена каза...

ОООоо, невероятни са!

Маги каза...

Благодаря ви много, радвам се че ги харесвате! :)
Гери-Аркадиа, висулките аз ги правих, да. Използвах тези елементи на Tim Holtz
http://www.simonsaysstamp.com/servlet/the-12615/tim-holtz-ideaology-idea-dsh-ology/Detail
Върху тях отпечатах с безцветно мастило за ембосинг снежинките и поръсих с бяла пудра и се получи това. :)

Gem каза...

this is a beautiful creation, thank you for sharing with us at Charisma for our Anything Goes challenge! Gemma :)

Handmade_by_MaDe каза...

Оооо....много,много са красиви!Любими цветове,любими хартии,уникални елементи и страхотна комбинация от тях!Поздравления и успех! :)

arcadia каза...

Благодаря за инфото! Аз продължавам да цъкам с език и да клатя глава одобрително. :)

KalySto каза...

Да се присъединя и аз с похвалите за този стилен комплект. Орнаментите са се получили чудесно, а в комплект с хартиите е станало коледно вълшебство!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails