четвъртък, 2 август 2012 г.

Стилно с пеперуда

Като прочетох темата на Ем-"Картичка със стил", си представих нещо семпло, с цвете от плат и тук там няколко перли. :) Когато започнах да я правя, обаче изобщо не посегнах към платовете. Е, все пак си остана семплия дизайн и перличките. :)
Първата снимка малко синее и не ми се получи много добре. Снимах под различни ъгли, но все този син оттенък излиза. :(
Всъщност това е снимката след обработка на Дилянка и сега изглежда много по-добре. Благодаря ти, Диди!


Много ми хареса напоследък да слагам надписите вътре. Така хем има текст, на който не съм могла да му намеря местенце отпред, хем и вътре има украса.


9 коментара:

isi каза...

Много стилна!Приказна!

Диляна каза...

Страхотна е, Маги! Много ми хареса! :-) Колкото до синьото, когато има преобладаващ цвят, особено както в случая е синият цвят в периферията, почти е невъзможно да докараш истински бял цвят в центъра. Опитай се да бутнеш белия баланс да видиш дали ще се подобри (ако снимаш в raw), но ако не стане, не го мисли толкова :-) И така си е хубава :-)

Miss Emerald каза...

Маги, прекрасна картичка! Създава усещането аз един безкраен син простор, изпълнен с пеперуден полет над прекрасна поляна от цветя. Чудесна е!
P.S. Сега обаче ще видя дали ще измисля нещо, с което да се включа при Картичкофуриите, защото като визия картичката, която подготвях за това предизвикателство мноооооого силно се доближава до твоята.

Kati каза...

Много ми хареса - наистина стилна картичка, Маги

Маги каза...

Благодаря ви много! :)
Диди, още не съм се престрашила да снимам в raw. :) Много съм ти благодарна за обработката. :)
Хехе, Тони, мислили с ме еднакво. ;)

Veselina каза...

Много приятна и много стилна, Маги! Червените акценти - перлички, шева, допълват идеално пеперудата!

Mila каза...

Супер, стилна картичка, Маги :)!Шевовете и перлите страшно я отварят :)

Toni каза...

Много нежна и стилна картичка. Обожавам изчистени картички.

CraftyEllie каза...

Чудесна е, Маги! Завиждам на всички, които "употребяват" шевове в картичките си (айде, признах си :))
Успех в предизвикателството!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails