четвъртък, 6 юни 2013 г.

Жабокът принц

Принцове, принцеси, жаби, бяло, екрю, розово, прасковено и бръшлянено зелено, това ми бяха жокерите. 

И приказката започна. Имало едно време... 


Приятелки на бъдещата булката ме помолиха да направя за бъдещото семейство подарък албум за снимки. И тъй като тяхната любов е като в приказките романтична, идеята и подаръка да е приказен си дойде съвсем естествено.


Много се изкушавах да сложа цветя за украса на корицата, но в крайна сметка се отказах и заложих на по-изчистена визия.


Както и предния сватбен албум, който бях правила преди време и този има паус с отпечатани любовни стихове. Изненадата за булката се крие между страниците, един стих от нейния баща, взет от стихосбирка, която е посветил на майка й. :)


Направих и една картичка в тон с албума, но забравих да я снимам. 
Искрено се надявам младото семейство да си хареса подаръка и да го напълнят с много мили спомени от тяхната приказка. Пожелавам им щастие и безоблачен семеен живот!

Разбира се ще бъде поднесен в подходяща кутия, в която може да се съхранява. За кутията отново се доверих на Ани. 


7 коментара:

Veselina каза...

Много ми хареса албумчето, Маги, стилно и красиво, нежно като любовта! Това, с любовните стихове е чудесно хрумване! Браво!

Janine каза...

What a beautiful gift. Thanks for joining us at The Hobby House.
Hugs, Janine xx

Miss Emerald каза...

С много нежност и романтика си заредила този албум, а стиховете, отпечатани на тази хартия изглеждат страхотно.

Анонимен каза...

thank you for joining us for the Hobby House first challenge
Hugs Kate xx

Unknown каза...

И албумчето, и кутията са прелестни! Много ми хареса елементът със стиховете на паус! Много оригинално и ценно! А историята за принца/принцесата и жабата ми напомня за един анимационен филм, в който главната героиня се казва като нашата малка принцеса :). Благодаря ти за приказката, в която ме направи участник! Разкошна история!

Bo каза...

Много красив и романтичен албум, поднесен в тази уникална кутия! Красиво и сантиментално!

CraftyEllie каза...

Страхотен е! Идеалният сватбен подарък...много ми хареса това със стиха на бащата!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails