понеделник, 2 юни 2014 г.

"Уловени мигове"

Двете Елши стартират нов проект, наречен "Уловени мигове". Ще има много уроци, предизвикателства, полезни свети, вдъхновения и много изненади, свързани със скрапбукинга. Бях много поласкана от поканата на Ем да се включа с нещо направено от мен в стартовия Blog Hop. Всички ние имаме мили спомени, които искаме да запазим за дълго. Скрапбукинга има много лица, но понеже албумите напоследък са ми слабост и не умувах дълго с какво да участвам. 


Албумът не е типичен за събиране на семейни снимки, а за вкусни и красиво изглеждащи пити, но мисля че пак може да мине в графата спомени, защото всяка една е правена за определен повод. :)





И така, това което трябва да направите Вие за да се включите в блог подскока е да обиколите всички блогове на вдъхновителките, за да видите красивите проекти и да оставите коментари под всеки пост на 11-те вдъхновителки. След това се връщате в блога на "Двете Елши" и ще оставите един коментар под публикацията за Blog Hop-а с вашите имена и мейл за връзка.
Вие идвате от блога на Vania Art. Следващата Ви спирка е блога на Вили-Violet Cloudlet.

46 коментара:

VioletCloudlet каза...

Маги, албума , видно е, не е изработен само със ръце.... Сърце, сърце се иска за да се постигне този ефект! Чудесен е!

Rosica Katreva каза...

Минава, Маги и още как. Направо ми ухае на прясно изпечена пита. Поздравления за идеята!

Марияна каза...

Темата на албумчето и самото изпълнение определено ще се хареса на всяка една домакиня! Много стилно!

Sneji Mladenova каза...

Поздравления за новата инициатива! Албумчето е страхотно!

Биляна Казакова каза...

Страхотно албумче, много ми харесва как съчетаваш хартиите! Браво!

Unknown каза...

Чудесна идея :)
Мнооого ми хареса!
Браво!

Unknown каза...

супер, много кокетно :)

Nelly каза...

Чудесен албум за снимки от рецептите на мама например.
Много харесвам шевния акцент в албумчетата ти. Днешния блог хоп беше причина да се поразровя и из другите ти албуми и тефтерчета и да стана последовател във фейсбук страничката ти.

vilini каза...

Маги, Маги как ги правиш тези съвършени шевове!?! Албумът е прекрасен!

bgakinom каза...

Ваня, това да е вкусно и красиво е добра идея!

Ani каза...

Прекрасен е, Маги!

Unknown каза...

Хубава идея, и хубаво албумче!

Art With Heart каза...

Чудесен!

Vania Evtimova каза...

Страхотен албум!

D.Veselinova каза...

Толкова страхотни идеи събрах днес, че ще ми е нужно многоооо вреде да ги реализирам всичките :)Браво - страхотно изпълнение!

D.Veselinova каза...

/някъде ми изчезна коментара/ Страхотно изпълнение на рецептурник. Много ми хареса.

BEARKIS каза...

Тематично, интересно и прекрасно изпълнено!!!Поздрави!

Unknown каза...

Разкошен е! Поздравления, Маги :)

Unknown каза...

Прекрасен.Поздравления

marieraly каза...

Разкошен албум Маги! поздравления!

Sоnia каза...

Страхотен ретро албум! :)

...Just Me... каза...

Старахотен албум,а както разбирам очертава се да се превърне и в доста вкусен :))) Поздравления за идеята и майсторското изпълнение!!!
Усмихнат ден.
Мира

Jingle каза...

This is so cute! What a great little book! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

Bimba каза...

Чудесно албумче за съхранение на рецепти!Прекрасни ретро акценти, страхотно оформени странички и обшита корица! Впечатлена съм! Браво!

Dess V каза...

Чудесен цветен албум с доста различно приложение и подходящ за изпълване с много вкусни спомени =)

Alanaa каза...

Различен и прекрасен.

Being shMe каза...

Ех, Маги. Със затворени очи ще позная чий сръчни ръчички са направили този споменник за вкусни мигове. Прекрасна и изпълнена с вкус и удоволствие работа. Браво :)ххх

Toni каза...

Чудесен албум, Маги. И толкова разпознаваем стил, което е голяма ценност. Браво!

kami_bonbona каза...

Прелестен! Цветовете и хартиите са супер!

Unknown каза...

Актуална тема, свежи цветове и прекрасна изработка!

Unknown каза...

Чудесна идея! Поздравления!

Irena Stefanova каза...

Много ми харесва албумчето! Браво!

Cvetelina Borisova каза...

Страхотно албумче,Маги!

Deni каза...

Разкошен е! Поздравления за отличното изпълнение, Маги!

Vesi каза...

Маги, голям фен съм на твоите тефтери. Чудесен е и съм сигурна, че се събере много вкусни рецепти :)

Stefka Pashova каза...

Чудесен тефтер.

Petya каза...

Стилът ретро ми е любим. Това тефтерче страшно много ми харесва - супер е!

Valarie каза...

Обичам изчистените и стилни проекти. Рядко ми се отдава да ги постигна, но за това пък им се наслаждавам истински.

Valarie каза...

Не знам защо първият ми коментар не се появи, но ще се разпиша пак. Харесва ми изчистената визия на албумчето.

Stefi каза...

Много сладко албумче-браво!

smiles каза...

Много свежа идея :) Даже и аз си представих погачите :)

Sophie каза...

Много красив и стилен албум. Харесва ми тази ретро нотка. Браво!

Unknown каза...

страхотна!

Росица Караманова каза...

Все познати муцунки! Страхотно вдъхновение и изпълнение! Радвам се за инициативата

Kati каза...

Пити викаш... при това вкусни освен красиви. Мисля че си им сътворила страхотно местенце, където да се помещават.

tancheto каза...

Прелес...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails