вторник, 14 февруари 2017 г.

Обичам те, защото...

По принцип не съм голям фен на чуждите празници, но пък съм романтичка. Сигурно затова харесвам Св. Валентин, въпреки че съм на мнение, че любовта трябва да се показва всеки ден... 
За подарък на съпруга ми бях запланувала албум. Преди време бях харесала картите с "52 причини да те обичам" и  внедрих идеята в албума.
Размера е 6"/6". Съвсем семпъл с бели вътрешни листи акварелен картон, напръскани с акрилна боя. За елементите и ръбовете на корицата използвах няколко цвята акрилна боя. Малките сърчица са направени с прозрачна релефна паста.






Това е от мен. Честит празник на всички влюбени в живота! Отпразнувайте го с чаша хубаво вино. 😉

Картишок-ММП 19: Любовно бинго /надпис, бои, шаблони, червено изрязани елементи/

2 коментара:

ILEANA ARTUFFO каза...

Wonderful creation! I love design and choice of papers!
Thanks for playing at Card Mania Challenge. Sorry for the late comment! Ileanaxx

Unknown каза...

Красив, романтичен и оригинален подарък! Благодаря за участието в партито на КФ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails