четвъртък, 9 ноември 2017 г.

Таг за рожден ден

Тази година реших за рождените дни на майка ми и свекърва ми да направя тагове. Този подарих на свекърва ми.
За основа използвах бирен картон. Налепих елементи също от бирен картон и минах с бяло гесо. После боядисах половината таг с черна акрилна боя и отгоре нанесох от хамелеон боичките на Pentart-син/праскова. Горната част на тага не изглежда никак прасковена, но крайния резултат ми хареса.
Най-после открих очарованието на така наречените seam binding панделки. Имам такива от дълго време, но нещо не ми харесваше  да ги използвам.
Разбира се добавих няколко цветя от фоумиран за разкош.




Foamiran Polska-Wyzwanie #14 - Bingo /ribbon, chipboard, foamiran/
We Love 2 Create Challenge 2- Anything Mixed Media/Creative Goes

4 коментара:

Ellie каза...

Прекрасен е, Маги! Истинска прелест, съвършен до последната капчица боя :)

GosiaMachynia каза...

Bardzo fajny tag :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

Gemma Hynes каза...

Beautiful tag, I love the colors. Thank you for joining in this months challenge on the Love to Create blog.

madośka каза...

Bardzo fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Foamiran Polska.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails