вторник, 24 април 2018 г.

Шарено

Много обичам да ползвам за вдъхновение цветни палитри. Понякога се хващам за някоя защото е в много нетипична за мен цветова комбинация, самопредизвиквам се и се получават разни весели неща.
Така стана и с това мини пано, сътворено върху остатък от бирен картон и украсено с новите ми свежи цветя от фоумиран.





Може да видите и видеото ми стъпка по стъпка.




Вдъхновението ми бе палитрата на априлското предизвикателство на Scraps N Pieces.Gr-April Challenge - Mixed Media Canvas

Цветя от фоумиран-Април 2018
Simon Says Stamp Monday challenge-Flower Power

5 коментара:

DanielalaArt каза...

Супер зареждащо ми подейства, Маги! Харесвам ШАРЕНО! :)

Toni каза...

Ех, че хубаво и цветно! Вдъхнови ме да запретна и аз ръкавите! Благодаря ти, имах нужда от нещо такова, за да се размърдам. От няколко седмици нямам муза и дори като имам време не ми се твори. Отивам!!! Ще показвам после ;)

JulD каза...

Love the background! Beautiful flowers! Thank you for playing along at Scraps N Pieces challenge blog.

Emma Williams каза...

Wow, the colours on this project are amazing ~ so vibrant and beautiful! Gorgeous piece of work and the flowers are fabulous! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... x

Vicky Varvadouka каза...

I really love this! You manage to make something simple look amazing!!Thanks for playing at SnP!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails