петък, 18 май 2018 г.

Картичкофурийска пролетна размяна - Книгоразделител

Много обичам да чета. Старомодна съм и все още предпочитам истинските книги пред електронните, трудно ще се откажа от мириса на хартия. 😉  Освен че всички картичкофеи обичаме да четем, наближава и 24 май - Денят на българската просвета и култура и на славянската писменост, затова решихме да организираме една размяна на книгоразделители. Можете да се запишете и Вие с коментар под поста в блога на Картичкофурии до 23,59 ч в четвъртък 24 май 2018 г.
Кали ме вдъхнови толкова много с нейната червена шапчица, че аз реших да се запиша 2 пъти. 😄
Първоначалната ни идея беше да Ви предизвикаме да направите тематичен книгоразделител, свързан с книгата, която четете в момента, но решихме, че ще Ви затрудним твърде много. Аз нямаше да се справя с това предизвикателство, но пък избрах темата да е свързана с една от любимите ми книги. Можете ли да познаете коя е тя?




Ако не сте се досетили още книгата е "451 градуса по Фаренхайт" на Рей Бредбъри.




1 коментар:

Maria Tchotcheva каза...

Книгоразделителят е чудесен, а Бредбъри е сред моите любими автори!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails