четвъртък, 25 февруари 2021 г.

Маргаритки от фоумиран

Отдавна искам да си взема щанца за да си правя маргаритки от фоумиран. Все излиза нещо ново, което също искам да си купя и някак щанцата остана на заден план. Обаче аз искам да си правя маргаритки! И така разглеждайки разни идеи как да ги направя, видях, че мога да използвам някоя от наличните ми щанци. 


Може да Ви е полезно краткото уроче за да видите как точно съм ги направила.
 
 

Покрай маргаритките направих и няколко теменужки.



Simon Says Stamp Wednesday Challenge-Anything Goes

2 коментара:

Сне каза...

Много са сладки, като истински! Аз досега с фоумиран не съм работила. Гледам само готовите продукти от него. Кога ли ще ме удари и тази мания 😁

Miss Emerald каза...

Прекрасни са и маргаритките, и теменужките!
Тези дни правя първи опити с фоумиран, толкова отдавна ме чакаше. Интересно и забавно е.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails