понеделник, 23 януари 2023 г.

Украса за рожден ден

Когато направих поканите за рождения ден на дъщеря ми, изобщо не мислех да правя друго свързано с тържеството.  Запазвайки, обаче място за партито, ми казаха, че мога да си донеса украса и почерпка. Та се започна едно мислене и чудене какво мога да направя, а и исках да е в тон с поканите. Темата беше ясна-горска,  цветовете-зелено, розово, оранжево, малко гъбки, шишарки, тревичка. Разбира се, всичко се прави в последния момент и материали не съм си набавила. Оказа се, че в магазина имитацията на горски мъх е свършила, нямам време за поръчка. Разрових кутиите вкъщи и открих, че съм си прибрала една чудесна зелена тишу хартия, останала от нещо, което съм си купила. Събрахме малко шишарки от близкия парк. Изгледах малко клипчета за направа на гъбки от плат. Малко пено картон, канап и една метална кутия и ето част от украсата за масата.





Вече украсената маса за празника. Наложи се да я подредя на бързо, защото децата малко подраниха.


2 коментара:

Miss Emerald каза...

Истински раз-кош! Въпреки перипетиите, си успяла да постигнеш приказно и зареждащо горско настроение.

Poli каза...

Прекрасна е ,Маги ! Гъбките са адски сладурски :) И аз бих си направила такава за моя горски рожден ден(миналата година наистина си го празнувах в гората).
Поли Христова

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails