сряда, 12 септември 2012 г.

Цветя и пеперуди

Един следобед си поиграх с полимерната глина. Открих, че моделирането не е за мен. Може би не съм достатъчно сръчна или нямам толкова търпение, а може би и двете. Факт е, че нищо от това, което пробвах-фигурки, цветя не ми се получи. Накрая реших, че все пак трябва да направя нещо от изваденото парче глина и се спрях на възможно най-елементарния и лесен вариант за цветя. И ето така любимите ми навити розички, този път от полимерна глина.


Втората картичка я правих просто така, защото ми се искаше да използвам този елемент на Светла.


Стана време да се приготвяме с Емо за разходка! Приятен ден от мен! 

5 коментара:

VioletCloudlet каза...

Чудесно си оползотворила парчето клей! Приятна разходка на вас от нас... смятам да последвам примера ти ;)

kenli каза...

Ама чудесно ти се е получило! Браво на теб! Картичките са супер!

Диляна каза...

Много добре са се получили цветята, сигурна съм, че ако опиташ нещо друго, пак ще се получи. От втория и третия път нещата някак си изглеждат по друг начин :-)

Miss Emerald каза...

Маги, и двете картички много, ама много ми харесаха! Не мисля, че не би могла да се справиш и с друго, просто явно не ти е било ден или пък точния момент. Сигурна съм, че ако опиташ отново резултата ще ти хареса повече, а с всеки следващ опит ще ставаш по-добра.

Veselina каза...

Прекрасни нежни картички, Маги!Полимерните ти рози са супер! И аз казвам да не се отказваш и да пробваш пак.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails