неделя, 4 март 2012 г.

Нереализирани до сега идеи

Много ми харесва идеята на т.нар. baby shower party-та. От много време ми се искаше да направя картичка за бъдещо мамче и този повод ми се струва много подходящ, но тук за жалост такива партита не се правят. Но преди седмица една приятелка ми се обади с молба за точно такава картичка и веднага си купих този сладък печат на Krista Smith


Модела на картичката пък го бях видяла преди много време тук, но толкова дълго време бе стоял в една папка на компютъра ми за бъдещи проекти, че направо го бях забравила.  Ето тази картичка на Гери ми го припомни.


16 коментара:

GerganaG каза...

Прекрасна е, много, много е хубава.

Unknown каза...

Страхотна картичка :) А печата е невероятен :) Успех в предизвикателствата :)

arcadia каза...

Много, много сладка картичка! А и моделът е много интересен. Поздрави

Lionelsa каза...

Много е нежна и красива със страхотни цветове.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Маги, много е нежна, сладка и оригинална - поздравления! Страшно ми хареса модела и да знаеш ...ще го използвам някой ден! Прегръдки!

KalySto каза...

Разкошна е! И аз имам едно такова печатче,което още не съм използвала. А твоята мадама се е получила страхотно!

Donika каза...

Много яко си оцветила печата, идеята ти е чудесна!

cheryl каза...

oh this is just beautiful,just love this to bits,hugs Cheryl xxx

CraftyEllie каза...

Маги, голяма е сладурка тази бъдеща мама!Направо ми се дояде от нейния сладолед :)

kenli каза...

Чудесия на чудесиите! Прекрасно ти се е получило - и модела и картинката и....всичко!

Krasiana Kostova каза...

Ух, страхотно! Страшна сладурия! С теб сме от един отбор:))) и аз харесвам бебешки партита! С нетърпение чакам някой да направи такова- много искам да се пробвам с торта от памперси...

VioletCloudlet каза...

Маги, заради тази картичка бих станала мама за сетен път ;)

Miss Emerald каза...

Маги, очите ми виждат една перфектна, много сладурска и закачлива картичка, която тоооооолкова много удоволствие ще донесе на някое бъдещо мамче, че просто няма накъде! И ще бъде много горда нейна притежателка!

Анонимен каза...

Маги, картичката е чудесна, много ще се хареса на бъдещата мама :-)

Joy каза...

Fabulous colouring... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

Ivolina каза...

Наистина разкошна картичка. Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails