четвъртък, 20 декември 2012 г.

Последната коледна картичка за 2012

Ето я и моята последна коледна картичка за 2012 г. Тя е вече при Краси- Krechi, която беше моето късметче от "Картичкофурийската Коледа".
По принцип не съм голям любител на печатите на Магнолия, но това май е защото до сега нямах такива. Този си го взех още лятото, но това ми е първата картичка с него. Вероятно следващата година ще си купя още. :)


Не ми се искаше да е много претруфена, въпреки че и място има и картичката предразполага за повече неща по нея. Исках шевовете, които ми стават все по-любими, да изпъкнат повече.



Предизвикателства:

7 коментара:

krechi каза...

Благодаря за прекрасната картичка! Шевовете наистина ме впечатлиха! Това е едно от нещата, които не използвам в моите картички, но смятам да го промена :).
Благодаря и за чудесните пожелания!
Весели празници, Марго!!!!

vilini каза...

Страхотна е! Суперски са ти шевовете!
Е, аз пък имам слабост към печатите на Магнолия, но тъй ката съм си чопнала , май не е много редно,от нета голяма част от Коледните ми картички бяха с тях. Затова и не съм ги показвала в блога....
Маги, страхотна изненада ми спретна!Благодаряяяя!
Хубави Коледни празници на всички в твоя дом!

CraftyEllie каза...

Маги, много е сладка тази Тилда! Шевовете, особено при зимните картички, придават специален чар. Дядо Коледа ще ми донесе шевна машина и се надявам най-после да започна да ги прилагам и аз :)
Много весели празници на цялото семйство и благословена Нова година!

Heather каза...

A gorgeous card, a great design and your colours and papers are stunning.....a sweet image and lovely details.

hugs
Heather xx
Thanks for joining us with Simon Says Stamp challenge

Mandy каза...

Gorgeous card Maggie, such a sweet little Tilda and I love those papers with your red stitching.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp.
Merry Christmas :)
hugs Mandy xx

Suzi Mac каза...

Hi Maggie, A beautiful Christmas card with a wonderful Tilda and design. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
Merry Christmas
Suzi x

Sue каза...

This is gorgeous. I love the cute image and fabulous colours.
Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
Sue

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails