вторник, 14 февруари 2012 г.

Събрани идеи

Честит празник на всички, кой каквото празнува! :)

Аз много се чудех какво да подаря на моя съпруг. Той не е особено романтичен, но все пак важен е жеста и исках поне с нещо малко да го зарадвам. Както и вчера писах обичам да събирам идеи, разхождайки се в блоговете. :) Така измислих подаръка, направен с много любов.


Идеята за тага на бутилката дойде от Валя.


Кошничката, която по-скоро май прилича на панерче, ми хрумна след предизвикателството на Смарагдовата мис. :) До сега не бях правила кошничка и това предизвикателство ме затрудни повече от предното й. 

Кошничко-панерчето ще включа при:
Предизвикателството на Тони-Кошничка (Тони ако сметнеш, че не отговаря на условията или не ти прилича на кошничка, спокойно можеш да изтриеш моето участие. :)) )

И последната идея за картичка направена от сина ми, с моя помощ, разбира се, я взех от Вили.


За тези, които им е трудно да различат какво има на картичката-това е сърце, направено с дланите на Емо. :) Аз се опитах да го дооформя после, защото на него не му хареса нещо да се цапа с боя. Тати много я хареса и стои на почетно място върху бюрото му. ;)

12 коментара:

Te4eto каза...

Маги, и ти си се справила чудесно, ама ще ме прощаваш този път овациите са за малкия! Толкова миличко ми стана от това сърце...

VioletCloudlet каза...

Всичко, всичко, което си показала е страхотно! Искам да поправя Маги- идеята не е моя... Сърце от детски ръчички е повече от оригинално! Емо върви по твоя път... спиране няма :)

isi каза...

Прекрасен подарък и въпреки че не е романтичен таткото ,вярвам че при вида на този подарък се е "разтопил".Прекрасна идея е с дланите на малчо да изобретиш картичка.Поздравления и Честит празник!

Valchen каза...

Чудни подаръци си измайсторила!

Miss Emerald каза...

Маги, Маги, това е страхотна идея да изненадаш любимия с такива подаръци! И съм сигурна, че и жеста, и подаръците са му доставили огромно удоволствие, показвайки му колко много го обичате!
Сега да си дойдем на думата. За мен си е кошничка, панерчетата нямат такива дръжки, които да хванеш и да можеш да си ги разнасяш. И много ми хареса колко мекичка си я направила, е, аз пък такава не мога да направя! За това и толкова се възхищавам на твоята, която не знам колко те е затруднила, но изглежда прекрасна!
Благодаря ти, че не се отказваш да празнуваме заедно и се включваш с много любов и в Предизвикателство №2!

BEARKIS каза...

С много любов,от всекиго-по нещо и всички заедно!Поздрави!!!

Christine каза...

A truly beautiful gift tag and card!! Thank you for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog.
xoxo, Christine

Green-Eyed Girl каза...

Маги, прелестен комплект! Много ми хареса всичко, което си измайсторила с толкова любов... Съпругът ти е щастливец с такава любяща и сръчна половинка!

Unknown каза...

Супер изненада Маги :) Браво и на малкия художник :) доста се е постарал :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Магиии, прекрасно сте се справили с малкия мъж в изненадата за големия!
И кошничката и тагчето и прекрасното сърчице от детски длани върху картичката за тати са прекрасни Валентинки..
Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №6 "Вино и любов" зададено от Valchen!

Jenny каза...

A gorgeous gift set.
Thanks for joining Papertake Weekly.
Jenny

Em каза...

Кошничката е много сладка!
А картичката на Емо си е направо модерен арт! Толкова е сладко, че е и той като мама твори красоти!

Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails