събота, 25 февруари 2012 г.

...

Наскоро си харесах няколко модела на пръстени направени от тел. Реших да пробвам и аз. Няма да ви казвам колко тел хвърлих в боклука, но все пак  мисля, че накрая се получиха 2 симпатични пръстена. Към единия направих и обици. 


За жалост обиците успях да ги сложа само 2 пъти. :( Днес докато си правехме снимки в парка, едната е паднала. Даже го има документирано на една от снимките, но аз открих липсата й доста късно. 


Този пръстен всъщност беше първият ми сполучлив опит. Направих си го като комплект към едни обици.

11 коментара:

bellnell каза...

Маги, направо са магични!
Много ме изкушаваш!

VioletCloudlet каза...

Ах, Маги, страхотни са!!! А обеците... и мен ме хвана яд за загубата им... Ще направиш нови ;)

Green-Eyed Girl каза...

Маги, станала си виртуоз в бижутоправенето. Пожелавам ти повече свободно време, за да експериментираш и твориш!

dani's cards каза...

Маги ставаш все по добра!Пръстена с черните камъни много ми хареса.Жалко за загубата,но пък може да си направиш пак;-)

Te4eto каза...

Не само можеш, а трябва да си направиш нова обеца - много са хубави!

KalySto каза...

Страхотен комплект! А предимство на това да си правиш бижутата сама е, че можеш да си възстановиш загубата. Поздрави!

Miss Emerald каза...

Маги, истински разкош са! Комплекта с черните камъни е просто невероятен! Много силно привличащ!

Handmade_by_MaDe каза...

Ооо...страхотни са,особено този с черните камъни!А и обеците са невероятни!Поздрави!

vilini каза...

Имам слабост към обеци и твоите са много си ги бива.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Маги, Маги....изумяваш ме в разнородните си интереси - страхотни бижута, чак мен ме хвана яд за загубената обица, но пък дано да е за хубаво! Може пък следващите ти модели да са още по уникални!

Kaxala каза...

Много ми харесват! Аз самата рядко се престрашавам да работя с тел, тук от качеството на материалите много зависи, а аз не съм попаднала на най-добрите.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails