сряда, 22 февруари 2012 г.

С ретро излъчване

Когато ми поръчат картичка за някого, бикновено имам макар и бегла идея каква да е тя. За тази, обаче, изискванията бяха само картичка за жена на моите години и да пише "Честит Рожден Ден". Нямах никаква идея каква да е и около час се взирах в компютъра, в търсене на вдъхновение из Интернет пространството. И някак инстинктивно я направих като картичка, която бих искала да ми подарят на мен. :) Много се надявам, че рожденичката я е харесала.


Картичкофурии-Пеперуди
Paper Sundaes-Birthdays
Charisma Cardz-Anniversary

16 коментара:

vilini каза...

Ако на мен ми подарят такава картичка ще бъда очарована.Страхотна е.

unicorn каза...

Маги тя е прелестна как няма да я хареса:))))Много ми харесва съчетанието на хартиите и всички елементи по нея:)))

cheryl каза...

oh this is just so beautiful Hun just love that stamp hugs Cherylxx

Биляна каза...

Много е кокетна!

Cat's sCrap каза...

Beautiful card. Intersting layout. Congratulations !

Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

Hugs from France.
Catherine.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Маги, чудесно е, че си успяла да зарадваш някоя млада дама с картичка с ретро излъчване.. Много ми харесва идеята ти!

dani's cards каза...

Маги,страхотна картичка!Ако на мен ми подарят такава просто ще се разтопя!

Te4eto каза...

Супер!

VioletCloudlet каза...

Тя е за мен... да бе да, иска ми се ;) Много е готинка!

Addii каза...

Чудна е Маги!Прекрасна!

Valchen каза...

Страхотна е! Много ми харесват пеперудите, печата!

Green-Eyed Girl каза...

Много симпатична! Ретро и много кокетна (по женски).

Lionelsa каза...

Пожелавам ти скоро и ти да получиш такава красива картичка!

Miss Emerald каза...

Маги, ако на мен някой ми подари такава картичка ще бъда безкрайно щастлива, защото е тоооолкова красива! Цветята и пеперудите в тези ярки цветове придават особено очарование и изпъкват, но без да засенчват красотата на останалите цветове и най-вече - на това толкова красиво изображение!

Cvety каза...

С едно изречение - знаеш какво да си подариш :) Чудна е картичката, според мен съчетаваш хартии, цветове и винтидж стил по много специфичен, твой си начин, бих познала, че е твоя картичка и без текст :)
А разделителят с пеперудите да кажа тук, е вълшебен!
Желая ти успех!

Jenny каза...

What a fabulous combo. Thanks so much for joining in our Birthday challenge at Paper Sundaes this week.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails