понеделник, 20 февруари 2012 г.

Да си направим мартенички


Съвсем скоро ще дойде 1 март и както всяка година на тази дата ние си разменяме мартенички. Заради лошото време не излизаме много с детето и не съм сигурна дали ще успея да купя мартенички тази година. Стоейки си вкъщи си помислих, че мога да се опитам да направя сама. Ето едно кратко уроче за лесни и ефектни мартеници, които могат да се използват и за брошки.
Необходими материали: ножичка, игла и конец, филц-бял и червен, игла за брошки (може и безопасна игла), мъниста или копчета, формичка за сладки.
Изрязвате филца в желаната форма, пришивате, декорирате с мънистата/копчето, зашивате иглата за брошка и voila имате си мартеничка.


Още няколко модела мартенички  от мен, които можете да си направите лесно и вие. 


15 коментара:

~Gery~ каза...

хихи, Маги, вярваш ли ми, че вчера правих точно т'ва.. :) Е, не точно щото ги рязах с nestabilities и правих едни по-други цветя ама баба Марта стремглаво идва, пък аз се чувствам толкоз неподготвена :) Тая година съм и аз на тема брошки за дамите :) А твоите са много сладки!Котенцето е особено готино! :)

Valchen каза...

Много са сладки, Маги!

Маги каза...

Благодаря ви, Гери, Вале!
Гери, и аз мислех първоначално да ги изрязвам с машинката, но когато реших да направя урок, сметнах че ще е по-добре да е с материали достъпни за всички. Но съм замислила и няколко модела с nestabilities. :)

unicorn каза...

Маги чудни са:))))Аз се подготвях тези дни за офиса,защото искам да дам на всеки клиент по една мартеничка ей тъй за настроение,но скоро ще направя сигурно и за хората около мен:)))Ако ли пък не ще купя:)))Твоите са супер и благодаря за урочето:))

KalySto каза...

Е,явно много хора ще получат филцови брошки тази година;)И аз правих подобни мартеници през уикенда, но ще ги покажа по-нататък. Аз имам зайчета :)Твоите са много сладки!

Handmade_by_MaDe каза...

Много са сладкиии...особено за малки принцеси!Ще взема и аз да пробвам :)
Хубав ден от мен!

VioletCloudlet каза...

СТРАХОТНО уроче! Вярвам много хора ще му се зарадват! И аз поставям началото на мартениците... първо детските, после и за големите! Маги, впечатлиме с универсалността на твоите! И малки и големи ще им се радват ;)

dani's cards каза...

Маги,права си ,че съвсем скоро ще стане март месец и трябва да се подготвим с мартенички.Благодаря за идеята и урочето!

krechi каза...

Браво, Маги! Много са хубави, благодаря за урочето!

Пъстър свят каза...

Чудесни мартенички, Маги! Благодаря ти за споделянето! Поздрави!!!

Miss Emerald каза...

Маги, разкошни са мартеничките! Да не говорим, че са и ръчно изработени, което ги прави още по-хубави! Урочето пък е поднесено много добре - по един бърз, лесен и достъпен начин, всеки може да изработи мартенички и да зарадва близките си!

Sylvia Blum каза...

these are looking soooo cute! love your felties!!! :)
Sylvia xx

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Маги, вярваш или не, аз също правих мартенички от филц през уикенда :):):)(скоро ще покажа снимките..)Твоето уроче е много полезно и със сигурност много навременно..
И аз като теб, вярвам,че ръчно изработена мартеничка носи на близките ни хора не само добрите ни пожелания, но и частица от любовта с която е изработена..
Твоите са чудесни!

Debt Recovery каза...

This is the best innovative work.This made from different materials.White,Red,Pink brooches look so sweet.

Louisette каза...

Happy Баба Марта lovely мартеници, from Belgium

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails