четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Таг-книгоразделител

По принцип не чета две книги наведнъж. Предпочитам да си дочета 1-та и тогава да започна следващата, но макар и много рядко ми се случва. И тъй като имам само един книгоразделител, подарък ми от Миленка, ми се налага да си отбелязвам страниците на 2-та книга с листче. Новото предизвикателство на Тони ми даде чудесна идея за тагче-книгоразделител.
Исках да има напукан ефект и вероятно с ембосинг пудра щеше да се получи по-добре, но нямам от тази специалната за напукване, а с обикновената не ми се получава.
Фона е направен с въздушните балончета, които се използват за опаковане. Ама как го обясних, не знам как се казват, дали ме разбрахте?! :) Та тези балончета ги напръсках с Glimmer Mist "Old Lace" и ги използвах като печат. :)



Предизвикателството на Тони - Монохромен таг с ярък акцент / При мен ярките акценти са камъчетата и както е видимо са повече от 1, така че Тони имаш свобода да ми изтриеш участието ако решиш./ :)
Ами това е, дано ви харесва. :) Хубав ден!

16 коментара:

Handmade_by_MaDe каза...

Много е нежен и стилен,а идеята с балончета за печат е върха,успех,Маги!

Maria Tchotcheva каза...

Разкошен таг си направила! Поздрави..

Пъстър свят каза...

Прекрасен таг, Маги! Поздравления!

Te4eto каза...

Ухааа, идеята ти за нестандартно приложение на пукащо пликче ме разтопи! Много е стилен книгоразделителя!

Маги каза...

Благодаря ви, момичета! :)Само искам да допълня, че идеята за пукащото пликче не е моя. Бях я видяла в нечий друг блог, но за жалост не се сещам в кой.

Unknown каза...

Страхотна идея за пукащото пликче :))
А тагчето е супер :)

Miss Emerald каза...

Маги, по принцип и аз като теб обичам да прочитам книгата докрай и тогава да започвам втора, но ако имам такъв книгоразделител винаги ще имам втора книга за четене! Страхотен е и с прекрасни ефекти! Смятам, че и с тази пудра напукания ефект е не само видим, но и сполучлив! Що се отнася до единия акцент - при теб камъчетата са върху двете пеперуди, но са еднакви, така че за мен няма проблем!
Благодаря ти, че се включи в Предизвикателство №3 и пеперудите ти долетяха с толкова красив блясък, носейки част от вълшебството, което си вложила!

Bo каза...

Много красив таг! А пеперудите са приказни!

Lorraine A каза...

fabulous bookmark/tag :-) the simple deisgn is gorgeous :-)


thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
luv
Lols x x x

Giò каза...

You bookmark is such beautiful!!!
Thanks for visiting my blog... I am a new follower!
Hugs
Giò

Unknown каза...

Beautiful work ... Thanks for joining the team at Simon Says Stamp and Show this week ... we hope to see you again soon!

- каза...

Красив е! Харесва ми как с този изчистен вид се постига толкова силно въздействие-за мен излъчва уют, топлина и нежност.Харесва ми :)

febe каза...

Awesome work for a tag. This made me realize that I need to have books again. Beautiful!

android developer market

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Страхотен е...Изчистен и нежен..А идеята с пукащите балончета е дала уникален ефект при теб!Успех!

Ariadna каза...

Страхотна идея и изпълнение!

Julia Ionov каза...

so girlish bookmark, i love the soft colors of it... and yes the bright accent is really wonderful, it really added class to the bookmark.
quality website design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails