вторник, 28 февруари 2012 г.

Една мечтателка на 2 :)

Здравейте,

Днес моя блог става на две години. Благодаря на всички мои последователи, читатели и на всички онези, които оставят коментари тук. За мен всяка Ваша дума е важна. Благодаря и на тези, които надникват в страничката ми във Facebook. За тези две години имам толкова много картички, че спрях да ги броя и нова страст-бижутата. :) Моето малко ъгълче в кухнята ми става вече тясно.
Много съм щастлива, че точно днес имам удоволствието да Ви поканя да посетите едно приятно място в Интернет, където има разнообразни идеи- от красиви неща за окото, полезна и интересна информация, до вкусни рецепти, наслада за сетивата.  Заповядайте в Made it in Home-терапията на дома.


Преди около месец Нари, създателката на сайта и Вили ме поканиха да стана част от екипа им, за което много им благодаря. Надявам се да е Ви хареса нашето кътче, пълно със свежест и красота.

И нека все пак да покажа нещо празнично, което правих скоро, покани за рожден ден на една малка госпожица.


22 коментара:

Milena каза...

Още сутринта се сетих, че и твоят блогчо има РД, нали с моя с в един ден;)
Честит блогоден, Маги! Да си го списваш с желание и много вдъхновение! Да ти носи радост.:)

Te4eto каза...

Честито, Маги!(твоя блог е с една седмица по-възрастен от моя)
Винаги е удоволствие да надникна при теб и съм сигурна, че ще продължи да бъде!
И ако не оставям коментар всеки път не е защото нещо не ми е харесало, а защото съм изчерпана откъм изразни средства :)
Всичко хубаво ти желая!

Miss Emerald каза...

Маги, честити ти 2 годинки! Нека има още много по 2, които да изпълниш с красота, нека творческото вдъхновение е все така във вихъра си и да радваш с още и още привлекателни, зашеметяващи и спиращи дъха, проекти!
Поканите са много сладурски и точно по детски свежарски!
Много успех и занапред!
След малко ще поразгледам по-обстойно това местенце, където така любезно ни покани!

VioletCloudlet каза...

Маги, честити две годинки и нека те бъдат мноооооооого повече. Аз съм пристрастена кум блога и нещата които показваш в него, така че действай без почивка! Вярвам , че и в новото ни начинание всичко ще е така красиво и зареждащо!

vilini каза...

И от мен честити две годинки.
И поне още двадесет по две да не се отървеш от творческото си вдъхновение.

Силва каза...

Честит втори рожден ден на блогчето ти! Желая ти, още дълги години да ни радваш с красивите неща, които създаваш! Усмихнат ден:)

unicorn каза...

Честит втори блогорожден ден:))))Много красоти се видяха за тези две години тук при теб и се радвам,че откриваш все нови и нови призвания:))))Все така да ни радваш с твоите творения и още много приятели:)))

cheryl каза...

oh gosh Hun this is simply amazing,your attention to detail is just first class just gorgeous hugs Cherylxxxxx

Марияна каза...

Честит рожден ден! Да си списвате блога с удоволствие и още повече вдъхновение! Да продължавате да радвате посетителите му с чудесни творения!!!

Deni каза...

Честита ти втора блогогодинка, Маги! Наистина с удоволствие надничам при теб, нещата, които показваш, ми носят наслада и ме зареждат с творчески ентусиазъм!Бъди и занапред все така креативна и успех в новото начинание!

GerganaG каза...

Честит втори блого-рожден ден. Все повече и повече публикации и прекрасни творения дълги години да ни радват.

arcadia каза...

Честит блогчовски ден-ден, Маги! Следя го с голям интерес и желание от първите му стъпки, като винаги е било вдъхновяващо съдържанието му! Успех и много красоти и през идващите 102 години!

Addii каза...

Честит блог рожден ден ,прекрасни неща твориш ,продължавай в същия дух!

Green-Eyed Girl каза...

Маги, честит блогорожден ден! Още много прекрасни публикации и вдъхновяващи творения ти пожелавам! Успех и в новото начинание! Надникнах набързо и май ще го правя често- често :)

isi каза...

Честит празник и от мен!!Много творчески години ти желая ,зареждаш ме положително!!

Пъстър свят каза...

Маги, честита ти втора блог-годинка! Пожелавам ти неспирно творческо вдъхновение за да продължаваш да твориш красоти! Успех в новото начинание!

Neli каза...

Честит рожден ден на блога ти, Маги! Много успехи и нестихващо вдъхновение!

Plamnito каза...

Честит рожден ден на блога ти, Маги! Много здраве и добро разположение на духа ти желая, много творчески идеи и все по-интересни предизвикателства да стоят пред теб, за да имаме стимул и ние прохождащите! Усмивката да не слиза от лицето ти!

Petrа каза...

Честит рожден ден на блогчето! И честит празник на теб! Пожелавам много творения и вдъхновения! :) И многоооо здраве!

kenli каза...

Честит рожден ден на блога и от мен! С пожелания да не спираш да вдъхновяваш всички нас и успешен старт на новото начинание!Поздрави!

Valchen каза...

Честити 2 годинки, пожелавам ти още много вдъхновения да те спохождат и да продължаваш да ги споделяш с нас!

Valchen каза...

Честити 2 годинки, пожелавам ти още много вдъхновения да те спохождат и да продължаваш да ги споделяш с нас!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails