четвъртък, 1 декември 2011 г.

Златна Коледа

Много ми хареса цветовата комбинация  за коледна картичка в предизвикателството на Двете Елши при Картичкофурии. Ето моето предложение по темата-златна панделка, 3 вида картон, мастило и пудра за ембосинг  и дистрес мастило.


Използвах за вдъхновение и един от таговете на Линда- седмица № 8 (вдъхнови ме нейния Дядо Коледа)

Картичкофурии-Златна Коледа
The Funkie Junkie-12 Tags of Christmas
Simon Says -ANYTHING GOES !
Divas by Design Challenge-Anything Goes
I Brake for Challenges-I Brake for Vintage

13 коментара:

Lionelsa каза...

Страхотно вдъхновение!

Green-Eyed Girl каза...

Много симпатичен дядо Коледа! И мен ме вдъхнови. А предложението ти за златна картичка е наистина златно :)

Анонимен каза...

Много стилна и чаровна картичка!
Наталия

~Gery~ каза...

Маги, много изискана картичка! Стилна и красива! Браво!:)

Valchen каза...

Много красива златна Коледа! Страхотно се е получило!

unicorn каза...

Маги чудна е станала:)))Много ми харесва:)))

Miss Emerald каза...

А пък на мен страшно много ми хареса твоята интерпретация на Елшовото предизвикателство! Успех!

kami_bonbona каза...

Страхотна коледна картичка :) Много ми харесва надписа.

Wendy каза...

Beautiful card...Thanks for joining us at Divas by Design.
Wendy xx

Lisa Jane каза...

THis is so beautiful.. i love the colours and the gold ribbon
Thanks for joining us at Diva's by design this fortnight
Lisa x
Lisa x

Mila каза...

Маги, чудна картичка :)Супер коледна и много стилна :)

Joy каза...

Loving all that gold... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

Linda Coughlin, the funkie junkie каза...

Beautiful! Just love all the golds and wonderful images! Gorgeous piece with lots of yummy layers and dimension. So happy to see you back with another stunning entry into the FJ 12 tags challenge.

Hugs,
Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails