сряда, 14 декември 2011 г.

The Funkie Junkie-12 Tags of Christmas

Днес ще ви покажа последните три картички, вдъхновени от таговете на Линда.
Първата картичка, е за педиатърката на сина ми. Тъй като тя е много позитивен и усмихнат човек, ми се изкаше да е нещо сладко и весело. А какво по-сладко от щастливи и играещи деца? :)


Картичката отива в:
The Funkie Junkie-12 Tags of Christmas-седмица 10 /използвах за вдъхновение надписа North Pole 25 Dec/
Party Time Tuesdays-Red & Green Christmas

Следеващата картичка е вдъхновена от седмица 12- цвете златно и бежово.

Както сте забелязали печата "Весела Коледа" много често го използвам. Просто той ми е любимата коледна покупка тази година. :)

И последната ще включа в предизвикателството за седмица 2. Вдъхновиха ме снежинките и тъмния цвят.


Deep Ocean Challengeblog-Let it Snow
Hobby Challenges-№1 " Тиха нощ - свята нощ.."

10 коментара:

dani's cards каза...

Маги,всички картички са много красиви! Тази на която си сложила шев от страни е просто страхотна!

Nelly каза...

Първата картича ме грабна - по детски шарена, весела и зареждаща с добро настроение

VioletCloudlet каза...

Маги, и на мен много ми харесва шева около последната картичка, а и така на тъмнич фон е чудно! Аз пробвах да шия върху картон и тотално се изложих ;(

Addii каза...

Итрите картички са хубави,но първата е ме впечатли най-много!

Miss Emerald каза...

Маги, и трите картички са великолепни! Просто всяка от тях носи собствена красота и очарование, които ми допаднаха много! Успех!

Cvety каза...

Много са красиви, твоите коледни са едни от любимите ми :) Особено тези в стил като втората и третата - носят хем празничния дух, хем много топлота.
Поздрави и успех!

Linda Coughlin, the funkie junkie каза...

Just gorgeous! I love the rich deep vintage colors. Your snowflakes and glittered 25 are really fabulous. So glad you got this one in under the wire - thanks for playing and thanks for sharing!

Hugs,
Linda

Steph каза...

What a great set of cards, your colour combos are gorgeous! x

Karita каза...

All your cards are so beautiful! :)

Thank you for joinníng at SKetch Saturday :)
Hugs,
Karita

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Маги, и трите картички са чудесни. Първата е весела и по детски закачлива, Втората и третата са различни- стилни и изчистени.
Благодаря ти за участието в Хоби Предизвикателство №1 "Тиха нощ - Свята нощ"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails