понеделник, 12 декември 2011 г.

Коледни венци

Още миналата Коледа исках да си направя венец за входната врата, тъй като ни откраднаха нашият. Миналата година така и не успях, но тази се заех сериозно с тази дейност. :) Всъщност на нашата врата все още няма коледен венец, тъй като двата, които ще ви покажа ги правих за моите и родителите на съпруга ми.
За основа използвах част от метална закачалка, от тези, на които дават дрехите в химическото. Огънах и облепих с панделки-първият с червена, а вторият с бяла и украсих.:)


Моите първи шишарки. :)


Този венец ще включа в :
Арти-Марк-Венец. За първи път ще участвам в играта на Доника и признавам, че тя ме вдъхнови и подтикна най-после да направя венец. :)

Не успях да направя по хубави снимки. Даже исках закачени на вратата да ги снимам, но там станаха още по-ужасни.

11 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Много са нежни венците ти, Маги. Последният ме грабна веднага, може би защото е снежнобял и много нетрадиционен. Поздравления!

~Gery~ каза...

Аз пък си харесах 1-вия! Идеята с тези червени топченца е приказна, Маги!:) На човек му идва да се пресегне и да си откъсне :)

Donika каза...

Маги много се радвам, че съм успяла да те вдъхновя да си направиш венец. Личи си че си се забавлявала, много са красиви и тържествени.На мен лично ми харесва третия със снежинките.Нестандартен, но много интересен! Само ще те помоля, да пуснеш още една връзка към публикацията си, т.к. накрая се гласува за проект. Благодаря ти за участието!

Miss Emerald каза...

Маги, великолепни са! Гледах ги няколко пъти и двата са много пленяващи! Шишарките ти са станали страхотни!

Cat's sCrap каза...

Hi,

Interesting projects! Good idea for Christmas ! Bravo !

Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

Hugs from France.
Catherine.

VioletCloudlet каза...

Маги, ти само окачи някой от тези на вашата врата, кажи къде живееш и гледай какво става... ще осъмнеш без него на сутринта ;) Толкова са изпипани, толкова са сладки и празнични...

Nelly каза...

Много празнично настроение създават венците!!!! Страхотни са!

Deb каза...

Beautiful!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
have a fabulous, crafty day, Debxx

Анонимен каза...

Lovely make,really yummy colours :)

Thanks for joining us at Charisma Cardz,best of luck!

KalySto каза...

Много са красиви и празнични! Вторият ми хареса колко е нежен и снежен!Аз бих сложила повече от белите блескулки между цветенцата,но това съм си аз!Поздравления и за двата!

Rali каза...

Толкова са Коледни тези венци, плодчетата на първия са адски апетитни, пък втория е толкова нежен и прекрасен както всяка една снежинка! Много ми харесват!

Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails